Dat het een soort proef versie is.
Dus dat de map nog niet helemaal af is.
Een voorproefje.
Als dit niet klopt verbetert iemand het dan please
Poolse Map ?#!#@?$?!
- monkeysven
- Ere-Lid
Re: Poolse Map ?#!#@?$?!
ja dat heb ik dus ook bij de poolse map die ik super graag wil
maar moet je gewn nieuw spel beginnen of kan je doorgaan met waar je het laatst gesaved hebt?
want als ik hem oplaad bij waar ik hem het laatst heb gesaved blijft ie hangen en moet ik me pc opnieuw opstarten
dus moet ik nou nieuw spel beginnen?
ik hoor nog watt
later!
maar moet je gewn nieuw spel beginnen of kan je doorgaan met waar je het laatst gesaved hebt?
want als ik hem oplaad bij waar ik hem het laatst heb gesaved blijft ie hangen en moet ik me pc opnieuw opstarten
ik hoor nog watt
later!
love = football
-
- Lid
als je dit topic had doorgelezen had je gelezen dat deze map het gewoon helemaal niet doet.7 daf 105 schreef:ja dat heb ik dus ook bij de poolse map die ik super graag wil
ik hoor nog watt
later!
deze map is oorspronkelijk gemaakt voor ETS en hebben ze geprobeerd om te zetten voor GTS
- frisianbear
- Lid
Ja dus gewoon een slotje want het gaat al pagina's lang nergens meer over of hij het nou wel of niet doet.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |