Bart schreef:Ik heb nergens gezegd dat de mods bagger zijn, maar dat ze vaak onbruikbaar worden omdat ze niet met andere mods samengaan.Twin schreef:Met andere woorden, alle mods tot nu toe is bagger?Bart schreef:ETS2 is al een tijdje uit. En er beginnen steeds meer en meer mods te verschijnen. Leuk natuurlijk, maar ik zie dat anders.
Bepaalde mods zijn zeer mooi en erg in trek en worden dus veel gebruikt. Daarna verschijnt een andere prachtige mod gemaakt door iemand anders.
Probleem is dat het merendeel van de mods in eerste instantie voor eigen gebruik wordt gemaakt, en niet met de insteek deze bruikbaar voor anderen. Resultaat; Veel mods worden dubbelop, gaan conflicten opleveren zodat de wat onervaren spelers hun hele spel overhoop halen.
Zou het niet een idee zijn om met de/een groep "bekende" modders en skinners samen iets te brouwen zodat er eindelijk eens iets fatsoenlijk ontstaat?
Ik moet denken aan dat gezegde: "slecht water zei de eend, maar hij kon niet zwemmen".
Het probleem is niet de mods maar het feit dat de nieuwelingen niet willen lezen.
Alle informatie staat op deze site en toch zie je steeds dezelfde vragen komen en mensen dezelfde fouten maken.
Is zinvoller de nieuwelingen een snel cursus forum lezen te geven.
Wil je ook inschrijven voor de cursus?
Ik heb je niet geciteerd knul, is een vrije vertaling van jouw woorden dat er dan eindelijk iets fatsoenlijks zou komen.
Maar gezien jouw reactie zou een begrijpend lezen cursus aan jou ook wel zijn besteed.