Daarom komen ze straks ook met update's.
Kan je weer wat nieuws ontdekken!
vaardigheden upgraden
Re: vaardigheden upgraden
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
-
- Lid
ik vind het wel jammer dat je niet echt een training moet doen om iets mogen doen. Het zou leuk zijn als je bijv bij breekbare vracht een parkoers moet afleggen zonder dat je te veels chade maakt.
-
- Lid
Om vervolgens in het echt gewoon keihard in je flang gereden te worden door een andere truck... hmmm...undifined1 schreef:ik vind het wel jammer dat je niet echt een training moet doen om iets mogen doen. Het zou leuk zijn als je bijv bij breekbare vracht een parkoers moet afleggen zonder dat je te veels chade maakt.
Ik snap wat je bedoeld maar dan moet de AI toch eerst wat beter worden geprogrameerd!
- Barry Butsers
- Lid
Hij bedoeld denk ik op gwon op een afgesloten cirquitLittle_Ghost schreef:Om vervolgens in het echt gewoon keihard in je flang gereden te worden door een andere truck... hmmm...undifined1 schreef:ik vind het wel jammer dat je niet echt een training moet doen om iets mogen doen. Het zou leuk zijn als je bijv bij breekbare vracht een parkoers moet afleggen zonder dat je te veels chade maakt.
Ik snap wat je bedoeld maar dan moet de AI toch eerst wat beter worden geprogrameerd!
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Dat snappen we, maar wat heb je een een training als alles toch teniet wordt gedaan door falend AI?Barry Butsers schreef:Hij bedoeld denk ik op gwon op een afgesloten cirquitLittle_Ghost schreef:Om vervolgens in het echt gewoon keihard in je flang gereden te worden door een andere truck... hmmm...undifined1 schreef:ik vind het wel jammer dat je niet echt een training moet doen om iets mogen doen. Het zou leuk zijn als je bijv bij breekbare vracht een parkoers moet afleggen zonder dat je te veels chade maakt.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- Barry Butsers
- Lid
niks, maar dan is het leuker, want dan heb je er al wat voor moeten doen vordat je uberhaupt de weg op mag
ik heb lange afstanden gedaan eerst
daarna eco is nog niet helemaal vol
ben nu level 14 als ik het me goed herrinder
en dat gaat hard
ik ben zo verslaafd aan ets naast fs 
en dat gaat hard

heb eerst lange afstanden gedaan, vervolgens adr en daarna hoogwaardige en breekbare vrachten
- Barry Butsers
- Lid
ik had het toch eerder gezien bij fs dan ets, in ets zitte veel meer opties enzo... grotere wereldgoldpower schreef:ik heb lange afstanden gedaan eerst
en dat gaat hardik ben zo verslaafd aan ets naast fs
-
- Lid
Ik doe het verspreid dan weer een punt voor lange afstanden en andere keer weer adr