Boete voor niet slapen

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Purno
Lid
Lid

Re: Boete voor niet slapen

Bericht door Purno »

De boeteprijzen zijn sowieso wat raar. 550 euro voor snelheidsovertreding of door rood licht, "slechts" 400 euro voor een aanrijding, en 100 euro voor spookrijden of negeren inhaalverbod (waarbij de pakkans voor inhaalverbod echt behoorlijk laag is, en door rood bij mij tot nu toe altijd een boete is geweest).

Ik vind de boetes voor door rood rijden ook echt onvergefelijk. Het licht staat maar heel kort op oranje, en de AI blokkeert vaak nog het kruispunt waardoor je automatisch door rood rijdt.

Snelheidsovertredingen zijn ook onvergefelijk, maar op de meeste punten vind ik dat niet erg, behalve bij Amsterdam waarbij je opeens maar 50 mag op de snelweg :P

Als iemand weet hoe hoog de boete is voor het negeren van de pauze, dan hoor ik het graag. Ben wel benieuwd. Wil ook wel weten of je na de boete gewoon weer door kunt rijden of dat je alsnog snel moet pauzeren om een nieuwe boete te voorkomen :P
"Always remember you're unique, just like everyone else."
nick
Lid
Lid

Bericht door nick »

p,s je kunt ook de politie uitzetten dan krijg je geen bonnen meer ;) doe je gewoon in het mapje game of save en dan staat ergens police 1 en van die 1 maak je en 0
sebasss
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door sebasss »

Of ingame in het menu.
Cix

Bericht door Cix »

Purno schreef:
Als iemand weet hoe hoog de boete is voor het negeren van de pauze, dan hoor ik het graag. Ben wel benieuwd. Wil ook wel weten of je na de boete gewoon weer door kunt rijden of dat je alsnog snel moet pauzeren om een nieuwe boete te voorkomen :P
De boete kost €150.
Purno
Lid
Lid

Bericht door Purno »

Cix schreef:
Purno schreef:
De boete kost €150.
Da's ook niks. Moet je dan alsnog pauze houden en kun je dan nog een boete krijgen als je nog steeds niet pauzeert of hoe gaat dat?
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Cix

Bericht door Cix »

Om het uur of half uur (gametijd) krijg je opnieuw de boete. Oftewel, je moet rusten hoe dan ook. Hoe langer je wacht hoe meer je chauffeur ook in korte slaap valt, waarbij je truck onbestuurbaar wordt voor een x aantal seconden, wat vaak resulteert in crashes/schade.
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard980 »

Cix schreef:Om het uur of half uur (gametijd) krijg je opnieuw de boete. Oftewel, je moet rusten hoe dan ook. Hoe langer je wacht hoe meer je chauffeur ook in korte slaap valt, waarbij je truck onbestuurbaar wordt voor een x aantal seconden, wat vaak resulteert in crashes/schade.
Lees ik het goed? Kan je zo slaperig worden dat je truck onbestuurbaar word? OMG!
WAT? ZWARTE KAT!
Cix

Bericht door Cix »

Richard980 schreef:
Cix schreef:Om het uur of half uur (gametijd) krijg je opnieuw de boete. Oftewel, je moet rusten hoe dan ook. Hoe langer je wacht hoe meer je chauffeur ook in korte slaap valt, waarbij je truck onbestuurbaar wordt voor een x aantal seconden, wat vaak resulteert in crashes/schade.
Lees ik het goed? Kan je zo slaperig worden dat je truck onbestuurbaar word? OMG!
Dat lees je correct. Realistisch toch? Als jij slaapt heb je geen controle meer over je stuur ;)!
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard980 »

Cix schreef:
Richard980 schreef:
Dat lees je correct. Realistisch toch? Als jij slaapt heb je geen controle meer over je stuur ;)!
Is maar goed ook dat mij dat nooit overkomen is, met m'n slechte planning... :think:
Wel iets om rekening mee te houden. :(
WAT? ZWARTE KAT!
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Vandaar dat ik tegenwoordig voor elke rit zorg dat ik uitrust, voordat ik de opdracht begin :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”