SCS Software special: Trucks & Trailer
- Davy.de.Fauw
- Lid
- Berichten: 933
- Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Het is wel niet duur. Hier op Bol.com betaal je al 30 euro en dan krijg je alleen het spel! Voor twee derde heb je ook nog een leuk pakket erbij!
- roydej
- Lid
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 20:45
- Locatie: Sliedrecht (-Oost)
- Contacteer:
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Haha, bij bol.de betaal je slechts 9,99 + 8 euro verzendkosten.. ;]
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
- Davy.de.Fauw
- Lid
- Berichten: 933
- Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
8 euro? Nou ja, op amazon.de maar 3 euro
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Amazon.de wel betrouwbaar?
- Davy.de.Fauw
- Lid
- Berichten: 933
- Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Geen idee, zag het alleen staan in een reclame
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
een maat van me heeft ets op amazon besteld nooit gekregen
- roydej
- Lid
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 20:45
- Locatie: Sliedrecht (-Oost)
- Contacteer:
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Je bedoeld zeker deze? http://www.amazon.de/rondomedia-Euro-Tr ... 931&sr=8-1
Deze is gewoon 9,99. 3euro lijkt me ook wel een beetje onlogisch weinig moet ik zeggen..
9,99 had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht máár natuurlijk wel fijn voor de portemonnee.
@LouisD, misschien heeft die 'vriend' foute gegevens ingevuld of is er een fout aan hun kant gemaakt.
Deze is gewoon 9,99. 3euro lijkt me ook wel een beetje onlogisch weinig moet ik zeggen..
9,99 had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht máár natuurlijk wel fijn voor de portemonnee.
@LouisD, misschien heeft die 'vriend' foute gegevens ingevuld of is er een fout aan hun kant gemaakt.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Zie voorpagina TS.nl!
SCS update:
blog.scssoft.com
The game should start appearing on the store shelves towards the end of next week, and we were contemplating what to put here on the blog to further promote it. We have shown a lot already, you may already be too tired to appreciate another set of regular run-of-the-mill screenshots after seeing so many various scenes from the game and the recent gameplay video.
So we thought we would show you something quite different, something that would be in line with the motto of this blog - to show you things "behind the scenes" and "under the hood" as they happen during development.
So here is a very short video with footage from a graphics stress test that we did to understand how putting animated pedestrians into the scene will influence graphics performance.
Keep in mind though that staying within desired graphics performance is only one aspect of having people in our games. We need to address the problems of developing believable AI code for pedestrians, and gameplay consequences of potentially putting them into areas where the player's vehicle could hit them.
In Trucks & Trailers, we used the simplest solution of having pedestrians in the game only as a sort of decoration, putting them only into areas not accessible by the player's truck. Implementing pedestrians in our future games remains an open question.
De video is te bekijk op het blog en op TS.nl
SCS update:
blog.scssoft.com
The game should start appearing on the store shelves towards the end of next week, and we were contemplating what to put here on the blog to further promote it. We have shown a lot already, you may already be too tired to appreciate another set of regular run-of-the-mill screenshots after seeing so many various scenes from the game and the recent gameplay video.
So we thought we would show you something quite different, something that would be in line with the motto of this blog - to show you things "behind the scenes" and "under the hood" as they happen during development.
So here is a very short video with footage from a graphics stress test that we did to understand how putting animated pedestrians into the scene will influence graphics performance.
Keep in mind though that staying within desired graphics performance is only one aspect of having people in our games. We need to address the problems of developing believable AI code for pedestrians, and gameplay consequences of potentially putting them into areas where the player's vehicle could hit them.
In Trucks & Trailers, we used the simplest solution of having pedestrians in the game only as a sort of decoration, putting them only into areas not accessible by the player's truck. Implementing pedestrians in our future games remains an open question.
De video is te bekijk op het blog en op TS.nl
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
En als je het spel online koopt,want dat gaat straks ook,hoeveel gaat hij dan kosten,iemand een idee???
MVG:Ad
MVG:Ad
Re: SCS Software special: Trucks & Trailer
Dat zal bekend worden bij de release op de website, niet op voorhand te bepalen, sorry.Ad500 schreef:En als je het spel online koopt,want dat gaat straks ook,hoeveel gaat hij dan kosten,iemand een idee???
MVG:Ad