@willy,
weet niet of dit al bekend is voor je, maar zet eens zzz voor de naam van de map en test dan nog eens, volgens mij is er een mod die niet echt samenwerkt met TSM, eentje die zelfde data gebruikt
ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
opzich zou het kunnen wat je zegt maar met de TSM 2.2 had ik geen problemen en er zijn geen mods bijgekomen.Tasmanian_Devils_Bro schreef:@willy,
weet niet of dit al bekend is voor je, maar zet eens zzz voor de naam van de map en test dan nog eens, volgens mij is er een mod die niet echt samenwerkt met TSM, eentje die zelfde data gebruikt
en ik vermoed dat de map/mod samenstelling niet veranderd is er zijn enkelt plaatsen bijgekomen.
maar ik ga in ieder geval proberen.
en de 3.3 ? update komt er ook aan.
in ieder geval bedankt voor de tip.
-
- Lid
geen dank, graag gedaan
ben ook vol ongeduld aan het wachten op de volgende update volgens hun site binnen de 48u al
ben ook vol ongeduld aan het wachten op de volgende update volgens hun site binnen de 48u al
dat zal de 3.4 worden. we zijn hard bezig om het mooi voor elkaar te krijgen.
zzz ervoor helpt niets.
@wkt klopt het dat dit probleem bekend is bij de makers van de TSM map?
ik dacht het gezien te hebben in de bug lijst en is het dan met een beetje geluk verholpen in de 3.4 versie?
@wkt klopt het dat dit probleem bekend is bij de makers van de TSM map?
ik dacht het gezien te hebben in de bug lijst en is het dan met een beetje geluk verholpen in de 3.4 versie?
3.4 is voor de nieuwe patch omgebouwd. Andere bug zijn ook verholpen. Dus even wachten nog om je probleem te bekijken.
hej
is de nieuwe uitbreiding dr al?
ik lees van sommige wel en van sommige niet
wat is het nou?
als die dr wel is, zouden jullie dan de link naar me toesturen of komt ie op pagina 1?
greetz
is de nieuwe uitbreiding dr al?
ik lees van sommige wel en van sommige niet
wat is het nou?
als die dr wel is, zouden jullie dan de link naar me toesturen of komt ie op pagina 1?
greetz
er is een ilegale versie in omloop. dus hij is er nog niet. met 2 dagen wordt hij verwacht.
oke, nicewkt schreef:er is een ilegale versie in omloop. dus hij is er nog niet. met 2 dagen wordt hij verwacht.
als ie dr is, kun je de link naar mij toesturen wkt?
alvast bedankt!
-
- Lid
De officiële versie is beschikbaar met versie nummer 3.5! Alle andere versies bijv. 3.3 zijn niet officieel.
Het is wat ik al eerder dacht NIET NODIG OM EEN NIEUWE SPELSTAND TE BEGINNEN! Je kunt dus gewoon verder gaan waar je gebleven hebt als je het spel gepatcht naar 1.4.x
Zie hier voor de officiële link: http://www.trucksim-map.com/database/et ... index.html
Het is wat ik al eerder dacht NIET NODIG OM EEN NIEUWE SPELSTAND TE BEGINNEN! Je kunt dus gewoon verder gaan waar je gebleven hebt als je het spel gepatcht naar 1.4.x

Zie hier voor de officiële link: http://www.trucksim-map.com/database/et ... index.html