ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
ik heb nog niet op de nieuwe wegen gereden maar op de oude wegen zijn de verkeersborden goed verbeterd van wat ik tot nu toe gezien hebt.
Ze hebben ook de verstoringen in de bestaande kaartgedeelte er uit gehaaldwilly1962 schreef:ik heb nog niet op de nieuwe wegen gereden maar op de oude wegen zijn de verkeersborden goed verbeterd van wat ik tot nu toe gezien hebt.
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Net een rit gemaakt van Madrid naar Valencia ziet er goed uit!
wat bedoel je met " verstoringen " ?AIM1977 schreef:Ze hebben ook de verstoringen in de bestaande kaartgedeelte er uit gehaaldwilly1962 schreef:ik heb nog niet op de nieuwe wegen gereden maar op de oude wegen zijn de verkeersborden goed verbeterd van wat ik tot nu toe gezien hebt.
Wat moet je met die 2 parts doen alle twee in je mod map plaatsen?
Als ik een truck wil kopen slaat hij in error, ik gebruik de mods die ik normaal gebruik...
Als ik een truck wil kopen slaat hij in error, ik gebruik de mods die ik normaal gebruik...

Het is pas een Zweed als het Scania of Volvo heet
Dun is de Mode, Dik is de Stijl!
Like Danmark - Holland Style at Facebook
je moet allebei de gedownloade rar bestanden uitpakken en dan krijg je 1 scs bestand van 1,46 GB en die zet je in je mod folder.AXELOFF schreef:Wat moet je met die 2 parts doen alle twee in je mod map plaatsen?
en bij mij werkt hij prima.
Wat een super map en extra`s van versie 2.2 werkt super.
Nu werkt het ook bedankt.

Het is pas een Zweed als het Scania of Volvo heet
Dun is de Mode, Dik is de Stijl!
Like Danmark - Holland Style at Facebook
-
- Lid
weer feli aan de mapmakers, tot hier toe nog alleen Arhus van de nieuwe steden aangedaan en dat en de weg naartoe ziet er weer prachtig uit, ook op de bestaande map heb ik wat aanpassingen van borden gezien, top werk
amper 4 ritten achter de rug
Brussel-Calais
Calais-Luxemburg
lening en aankoop eigen truck, terug in Brussel
Brussel-Durtmund
Dortmund-Arhus
amper 4 ritten achter de rug
Brussel-Calais
Calais-Luxemburg
lening en aankoop eigen truck, terug in Brussel
Brussel-Durtmund
Dortmund-Arhus
Dat het elke keer een paar seconde vastzitwilly1962 schreef:wat bedoel je met " verstoringen " ?AIM1977 schreef:Ze hebben ook de verstoringen in de bestaande kaartgedeelte er uit gehaaldwilly1962 schreef:ik heb nog niet op de nieuwe wegen gereden maar op de oude wegen zijn de verkeersborden goed verbeterd van wat ik tot nu toe gezien hebt.
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036