Nice
Mss ook een leuk idee om op bepaalde autosnelwegen een ongeluk neer te zetten met de nodige hulpdiensten erbij?
Zodat men over 1 rijstrook of eventueel de pechstrook waar het ongeluk plaats vind moet langs rijden.
The Dutch map!
- jbsystems
- Lid
- Berichten: 513
- Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
- Locatie: Aalst / Belgium
- Contacteer:
Re: The Dutch map!
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Re: The Dutch map!
Gaat moeilijk lukken, maar we zien.
Re: The Dutch map!
Hmmm dat is onmogelijk, want het ongeluk kan niet verschoven worden, als je de volgende dag er weer langs rijd is het ongeluk er nog niet erg realistisch als je het mij vraagt (Maar ik ben geen mappper dus ik bepaal het niet)jbsystems schreef:Nice
Mss ook een leuk idee om op bepaalde autosnelwegen een ongeluk neer te zetten met de nodige hulpdiensten erbij?
Zodat men over 1 rijstrook of eventueel de pechstrook waar het ongeluk plaats vind moet langs rijden.
- jbsystems
- Lid
- Berichten: 513
- Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
- Locatie: Aalst / Belgium
- Contacteer:
Re: The Dutch map!
Dat kan men even goed zeggen zoals de wegenwerken die je in het game tegen komt
Deze blijven ook continue de hele tijd aanwezig, terwijl het ook niet helemaal realistisch toch
Daarmee dit voorstel, en voor het ai verkeer te laten rond rijden moet volgens mij wel lukken, dit zal het zelfde systeem nodig hebben zoals bij wegenwerken.
Enkel zal de nodige wagens en hulpdiensten die bij het ongeval betrokken zijn gemaakt moeten worden met zmod.
Het was maar een voorstel, we zien wel of het er van komt.
Deze blijven ook continue de hele tijd aanwezig, terwijl het ook niet helemaal realistisch toch
Daarmee dit voorstel, en voor het ai verkeer te laten rond rijden moet volgens mij wel lukken, dit zal het zelfde systeem nodig hebben zoals bij wegenwerken.
Enkel zal de nodige wagens en hulpdiensten die bij het ongeval betrokken zijn gemaakt moeten worden met zmod.
Het was maar een voorstel, we zien wel of het er van komt.
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Re: The Dutch map!
Je hebt gelijk hmm moeilijk om het zo realistisch mogelijk te maken.jbsystems schreef:Dat kan men even goed zeggen zoals de wegenwerken die je in het game tegen komt
Deze blijven ook continue de hele tijd aanwezig, terwijl het ook niet helemaal realistisch toch
Daarmee dit voorstel, en voor het ai verkeer te laten rond rijden moet volgens mij wel lukken, dit zal het zelfde systeem nodig hebben zoals bij wegenwerken.
Enkel zal de nodige wagens en hulpdiensten die bij het ongeval betrokken zijn gemaakt moeten worden met zmod.
Het was maar een voorstel, we zien wel of het er van komt.
Re: The Dutch map!
Aan de andere kant maakt het toch ook nie uit dat het te hele tijd er staat
dat is het zelfde als bij de wegwerkzaamheden
dat is het zelfde als bij de wegwerkzaamheden
-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: The Dutch map!
das niet verkeerd. ;p
Re: The Dutch map!
Dit is nou eens mooi dit is miss ook wel iets zo iets voor in de dutch map
Edit: nog meer leuke dingen gevonden bijvoorbeeld een truckstop met een tankstation
Edit: nog meer leuke dingen gevonden bijvoorbeeld een truckstop met een tankstation
- scaniaforlive
- Lid
- Berichten: 1333
- Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
- Locatie: Yn Fryslân
- Contacteer:
Re: The Dutch map!
Mooi gemaakt rick!
Hoop dat jullie ook 50k vragen voor zijn lidl enzo. En idie andere dingen in de map zoy ook wel vet zijn maakt het nog realistischer.
ps komt via telefoon dus sorry voorsspelfouten
Hoop dat jullie ook 50k vragen voor zijn lidl enzo. En idie andere dingen in de map zoy ook wel vet zijn maakt het nog realistischer.
ps komt via telefoon dus sorry voorsspelfouten
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------