DTS International
Re: DTS International
Mooi verslag hopelijk blijf je doorgaan zo!
I Am a Euro Truck Simulator Player!
- stefanneke
- Lid
zelfs zonder foto's zijn het super verslagen
- stefboy897
- Lid
idd hele mooie verslagen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Bedankt
Ik vindt het gewoon leuk om te schrijven, mijn verhalen zijn niet alleen bekend binnen dit forum, er is iemand die mij heeft benaderd om te schrijven voor een blad.
Het is nog te vroeg om te zeggen dat ik een contract heb bij dit bedrijf, ik mag er ook nog niks over zeggen.
Ik vindt het gewoon leuk om te schrijven, mijn verhalen zijn niet alleen bekend binnen dit forum, er is iemand die mij heeft benaderd om te schrijven voor een blad.
Het is nog te vroeg om te zeggen dat ik een contract heb bij dit bedrijf, ik mag er ook nog niks over zeggen.
Om terug te komen op het bovenstaande bericht.DAFKE007 schreef:Bedankt
Ik heb het aanbod afgeslagen, het zou ten koste gaan van school, en het is een blad wat (nog) niet bestaat, er zijn wel ideeen maar er is geen geld.
Morgen nieuw ritverslag
PRIMEUR
Vandaag de nieuwe Renault euro 6 gezien, er zat nog geen merk op, en was ook nog niet helemaal af, de truck rijdt voor NVO en is rood.
Vandaag de nieuwe Renault euro 6 gezien, er zat nog geen merk op, en was ook nog niet helemaal af, de truck rijdt voor NVO en is rood.
- jarnelieftink13
- Lid
dat is toch niet speciaal ik heb er al in gezeten
op truckstar stond die zonder camouflage
op truckstar stond die zonder camouflage
ether piraten aan de macht
- stefboy897
- Lid
idd. Deze trucks rijden al ee hele tijd rond. Ik weet niet waarom ze nog in camouflage zijn. Mischien moeten ze eerst nog omgebouwd worden ofzo
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
Ik denk dat deze vervangen gaat worden door een nieuwe renault en dat deze gewoon terug naar Frankrijk gaat ;p
Dat ze ze maar in Frankrijk houden die lelijke kasten.
Het is pas een Zweed als het Scania of Volvo heet
Dun is de Mode, Dik is de Stijl!
Like Danmark - Holland Style at Facebook