Wat kan er eventueel beter nog ?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Wat kan er eventueel beter nog ?

Bericht door LRT »

Ray50 schreef:Wat mij betreft mogen er ook wel nieuwe opdrachten worden ingevoerd. Zoals bijzonder grote vrachten met begeleiding.
Militaire vrachten kan ook. Bergingsopdrachten is ook een optie.
zoals ik al verscheidene pagina's geleden schreef... meer bedrijven en uitdagingen zoals bvb STD... niet steeds dezelfde kaaien want ik begin al blindelings te manoeuvreren :-)
de mensen die die game rijden weten allicht wat ik bedoel en zo moeilijk kan het niet zijn gezien ze allebei van scs zijn
crazyV8driver
Lid
Lid

Bericht door crazyV8driver »

Barry Butsers schreef:
crazyV8driver schreef:Het is een erg leuk spel, maar er zijn toch wel een aantal dingen die beter kunnen.

- Het overige verkeer staat soms ineens hard op de rem waardoor ze ineens stil staan.

- Het staat vaak slecht aangegeven hoe hard je ergens mag.

- Wat bij ETS 1 wel kon en bij ETS 2 niet meer, als je de boot naar de UK pakt, mag je niet meer zelf de boot oprijden. Erg jammer!!

- Vrachtwagens zijn veel te duur, en worden pas bij een te hoog level vrijgegeven. Je bent bijv. erg lans bezig om een R730 te kunnen kopen.

- Op alle merken auteurrechten krijgen, weet dat dit moeilijk is maar nu hebben Scania En MAN dit wel maar de rest niet..
Dan zou ik als ik jou was eerst maar eens even de game gaan spelen voordat je commentaar geeft. Je kunt gewoon op de boot rijden, op het traject Dover-Calais (ook al eerder aangegeven door jztrucking.

Ook Daf en Renault hebben gewoon autersrechten.
Hoe denk je dat ik aan deze info ben gekomen? Daar kom je achter terwijl je het spel aan het spelen bent.
Je voelt je nogal aangevallen volgens mij, maar dit is toch echt het topic waar je aan kan geven wat beter zou kunnen ;)

Als je bij Rotterdam de boot pakt, kan je niet zelf de boot op rijden. Dat het vanaf Dover/Calais wel kan, zou goed kunnen dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar bij de diverse oversteken die ik heb gemaakt met de boot vanaf Rotterdam, gaat het toch echt niet ;)
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

Zet er dan de volgende keer bij ''vanaf Rotterdam'' ;) . Anders creëer je alleen maar verwarring
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
scaniav8boy
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door scaniav8boy »

zo zijn er altijd dingen die beter kunnen

maar zoals hier iemand schreef van dat je bij 1 van je eigen garage's
komt dat er dan ook 1 van jou trucks staat of dat je 1 van je eigen
vrachtwagens tegenkomt is ook wel leuk zowel onderweg als op een
laad of losplek.
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan
crazyV8driver
Lid
Lid

Bericht door crazyV8driver »

Wat ook erg leuk zou zijn, is een online versie. Zodat je ook vrienden tegen kan komen, voor elkaar kan rijden of samen een bedrijf opzetten.

Dan zou je ook meer mensen tegen komen onderweg.
rick728
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door rick728 »

Dat is al vaker gezegtt over multiplayer, en die komt er ook aan. Maar niet door SCS zoals ik begrepen heb.
DAFKE007
Lid
Lid

Bericht door DAFKE007 »

- Maut in duitsland
- Politie
- Bakwagens (Niet om in te rijden )
truckergeerard
Lid
Lid

Bericht door truckergeerard »

ik hoop dat die LZV trailers dan ook een keer komen met een update,dat lijkt me erg cool,verder is het spel VET COOL om te spelen!!! een vraagje;ik heb een MOMO racing Logitech stuur, werkt erg goed met dit spel,als ik bv:een klein beetje gas geef;(dat is hetzelfde bij mij als plank-gas);hoe zit dat bij jullie, zoals andere logitech comp.sturen??? :mrgreen:
I`m ready to put the' HAMMER' down
mhkamp
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door mhkamp »

Zou een tip zijn als de maker de refectorplaaltjes echt liet reflecteren!

Binnendoor Duitsland: Wat rijden ze daar traag zeg! Nu weet ik dat je op de Bundesstraße in 60km/ h mag, maar deze vrachtwagens komen niet boven de 40km/h uit :shock:
truckergeerard
Lid
Lid

Bericht door truckergeerard »

de snelheid van de truck-snelheid (ai) wordt aangepast zodat de trucks plus-minus 90 km per uur rijden, dat het verkeer wat vlotter doorijd :thumbup: (komt bij de volgende update van scs!!! heb geduld :mrgreen:
I`m ready to put the' HAMMER' down
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”