Barry Butsers schreef:crazyV8driver schreef:Het is een erg leuk spel, maar er zijn toch wel een aantal dingen die beter kunnen.
- Het overige verkeer staat soms ineens hard op de rem waardoor ze ineens stil staan.
- Het staat vaak slecht aangegeven hoe hard je ergens mag.
- Wat bij ETS 1 wel kon en bij ETS 2 niet meer, als je de boot naar de UK pakt, mag je niet meer zelf de boot oprijden. Erg jammer!!
- Vrachtwagens zijn veel te duur, en worden pas bij een te hoog level vrijgegeven. Je bent bijv. erg lans bezig om een R730 te kunnen kopen.
- Op alle merken auteurrechten krijgen, weet dat dit moeilijk is maar nu hebben Scania En MAN dit wel maar de rest niet..
Dan zou ik als ik jou was eerst maar eens even de game gaan spelen voordat je commentaar geeft. Je kunt gewoon op de boot rijden, op het traject Dover-Calais (ook al eerder aangegeven door jztrucking.
Ook Daf en Renault hebben gewoon autersrechten.
Hoe denk je dat ik aan deze info ben gekomen? Daar kom je achter terwijl je het spel aan het spelen bent.
Je voelt je nogal aangevallen volgens mij, maar dit is toch echt het topic waar je aan kan geven wat beter zou kunnen
Als je bij Rotterdam de boot pakt, kan je niet zelf de boot op rijden. Dat het vanaf Dover/Calais wel kan, zou goed kunnen dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar bij de diverse oversteken die ik heb gemaakt met de boot vanaf Rotterdam, gaat het toch echt niet