christian garage

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
Jowel
Lid
Lid

Re: christian's garage

Bericht door Jowel »

dit zijn ze!!
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
chris-de-trucker
Lid
Lid

Bericht door chris-de-trucker »

dik he 8-)
Spotter van : powertrucks.nl

heeft u pizza voor mij ?
daffer
Lid
Lid

Bericht door daffer »

zeker dik :thumbup:
chris-de-trucker
Lid
Lid

owke hier bij wil een een serieuze vraag stellen wie word hier gepest ? want soms heb ik het idee dat ik de enige ben die chauffeur wil worden en gepest word :oops:

heeft u pizza voor mij ?
robke_97
Lid
Lid

Bericht door robke_97 »

Er worden er veel uitgedaagd hier in de chauffeurs school in zeebrugge ook
Maar dan ga je er met een hele groep chauffeurs op af en sla je gwn hun bek toe
dan is het de rest van de tijd stil
chris-de-trucker
Lid
Lid

had ik maar veel chauffeurs vrienden :( zit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden :oops:

heeft u pizza voor mij ?
robke_97
Lid
Lid

Bericht door robke_97 »

Jah snap ik
Casefahrer

Bericht door Casefahrer »

chris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vrienden :( zit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden :oops:
hrb ik ook k wil ook chauffeur worre heb ook n daf jassie an ofzo licht er ook ene de laatste tijd te lulle dat alle chauffeurs homo's zijn en dat ik n autist ben omdat ik chauffeur wil worre en mijn maten zijn dan zoon halve pussy's die niet eens willen toegeven dat ze ook chauffeur willen worden maar k trek me er nooit wat van aan of als ze iets stom zegge geef ik gwn nog een stommer antwoordt trug dat vin k dan wel weer lachen

en ook liggen ze me de hele tijd te slaan ofzo als de leraar niet kijkt dan sla ik gwn **** hard trug als de leraar kijkt dan moet ik me verhaal wel doen :P

ik heb dan wel weer maten die al chauffeur zijn die zeggen wat n kneus ofzo weis m maar n keer aan dan zal k m er wel eens naar vragen :D
mikebakker
Lid
Lid

Bericht door mikebakker »

chris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vrienden :( zit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden :oops:
Hoi,
Ik wil zelf kraanmachinsit worden maar er zijn ook veel mensen die je raar aan gaan kieke als je dat dan zegt,maar je bent zoals je bent.
Je moet maarzo denken zonder de chauffeurs hebben ze later niks ,want die houden het hele land draaiende.

Maar wat ik wel wil zeggen is dat als je egt gepest word je gwn voor je eigen moet opkomen.

Mvg
Mike Bakker
liever 6 die klappen dan 8 die het niet snappen.
Afbeelding
dennisscania
Lid
Lid

Bericht door dennisscania »

Casefahrer schreef:
hrb ik ook k wil ook chauffeur worre heb ook n daf jassie an ofzo licht er ook ene de laatste tijd te lulle dat alle chauffeurs homo's zijn en dat ik n autist ben omdat ik chauffeur wil worre en mijn maten zijn dan zoon halve pussy's die niet eens willen toegeven dat ze ook chauffeur willen worden maar k trek me er nooit wat van aan of als ze iets stom zegge geef ik gwn nog een stommer antwoordt trug dat vin k dan wel weer lachen

en ook liggen ze me de hele tijd te slaan ofzo als de leraar niet kijkt dan sla ik gwn **** hard trug als de leraar kijkt dan moet ik me verhaal wel doen :P

ik heb dan wel weer maten die al chauffeur zijn die zeggen wat n kneus ofzo weis m maar n keer
aan dan zal k m er wel eens naar vragen :D
Geaf mig det adres van dem eens dan goan we eens langs, op de koffie!
R.M.Ø.L.-> Ruige Menner Øet Limburg!
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”