Dennis(vogeltje93)zmod oefeningen
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P
Je moet niet verschillende manieren door elkaar proberen hè. Je moet eigenlijk van één iemand leren. Want er zijn meerdere manieren mogelijk om te exporteren, ze zijn niet allemaal goed maar het kan wel lukken. Dus misschien komt het omdat je van 2 personen dingen probeert, terwijl ze misschien beide een andere manier gebruiken? Maar ik weet het niet zeker hoor!

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- vogeltje93
- Lid
uhm ja dat ken ook nog ik zou het echt niet weten ik
dee in iedergeval wat cjib zei enzo en daarna ook keer gewoon exporteren zoals littlegonzo zei met enkel pmc
maar goed zal wel eens opnieuw die auto downloaden en opbouwen en hopen dat ie dan wel weer is doet

edit: littlegonzo heeft ook gelijk het werkt idd aleen kleuren staan nog door elkaar maar zal in de base wel eens kijken en alles opnieuw de goeie dds geven kan best dat
het de oorzaak is
dee in iedergeval wat cjib zei enzo en daarna ook keer gewoon exporteren zoals littlegonzo zei met enkel pmc
maar goed zal wel eens opnieuw die auto downloaden en opbouwen en hopen dat ie dan wel weer is doet

edit: littlegonzo heeft ook gelijk het werkt idd aleen kleuren staan nog door elkaar maar zal in de base wel eens kijken en alles opnieuw de goeie dds geven kan best dat
het de oorzaak is

Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- vogeltje93
- Lid
ben maar oficieel gestopt met modden krijg het telkens maar niet voor elkaar om hem werkend in het spel te krijgen of met de kleuren goed
ik zal nog wel zo nu en dan een 3d modeletje plaatsen enzo
iedereen bedankt voor de hulp en een vraagje aan een van de modders hier is er iemand die mn auto beetje willen bij pimpen met paar lampie,s enzo heb zelf de onderdelen dus als iemand het wilt doen hoor ik het graag
iedereen bedankt voor de hulp en een vraagje aan een van de modders hier is er iemand die mn auto beetje willen bij pimpen met paar lampie,s enzo heb zelf de onderdelen dus als iemand het wilt doen hoor ik het graag

maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
- daffer
- Lid
heey naamgenoot,
ikke ben ook gestopt met modden zelfde probleem als jouw.

ikke ben ook gestopt met modden zelfde probleem als jouw.

zo leren de meesten dit dus nooit..ben maar oficieel gestopt met modden krijg het telkens maar niet voor elkaar om hem werkend in het spel te krijgen of met de kleuren goed
als je opgeeft leer je het ook nooit, niemand is het allemaal gelukt in 1 keer!

- vogeltje93
- Lid
nee dat weet ik maar als je keer op keer probeert en het telkens maar niet lukt dan geef je vanzelf wel op hoe je ook probeerd en zal vast wel iets kleins zijn wat ik fout doe maar goe is niet anders:(Littlegonzo schreef:zo leren de meesten dit dus nooit..ben maar oficieel gestopt met modden krijg het telkens maar niet voor elkaar om hem werkend in het spel te krijgen of met de kleuren goed
als je opgeeft leer je het ook nooit, niemand is het allemaal gelukt in 1 keer!
+ik wil me nu ook even richten op het tunen van mn autotje en alles

- vogeltje93
- Lid
en nu nog iets wat hier totaal niets mee te maken heeftxd
maar heb al mn autotje gekocht!
enkel rijbewijsje nog even halen blegh;s maar die heb ik ook eind november dus schiet alweer op

en in het donker!

dr wordt in de loop van de tijd natuurlijk nog wel dingen aan verandert en begin zoiezo aan de uitlaat moet natuurlijk wel beetje brullen(H)
daarna de body aanpakken en mistlampen in bumper geel maken
in de koplampen ga ik proberen die strobolichten er in te zetten (die lampen die telkens flitsen je ziet ze bij weeda onder andere xd)
en daarna zien we wel weer
maar heb al mn autotje gekocht!
enkel rijbewijsje nog even halen blegh;s maar die heb ik ook eind november dus schiet alweer op

en in het donker!

dr wordt in de loop van de tijd natuurlijk nog wel dingen aan verandert en begin zoiezo aan de uitlaat moet natuurlijk wel beetje brullen(H)
daarna de body aanpakken en mistlampen in bumper geel maken
in de koplampen ga ik proberen die strobolichten er in te zetten (die lampen die telkens flitsen je ziet ze bij weeda onder andere xd)
en daarna zien we wel weer

Laatst gewijzigd door vogeltje93 op ma 26 sep 2011, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

- wesley072
- Lid
Ziet er goed uit! 

- vogeltje93
- Lid
tnx
maarja moet nog steeds 18 worden (26 oktober) en eind november hopelijk al rijbewijs xd

maarja moet nog steeds 18 worden (26 oktober) en eind november hopelijk al rijbewijs xd

ik ben ok op 26 oktober jarig 

een panoramadak is toch maar een raam waar je nie doorheen ken kijken omda je op de weg moet lette..