Dennis(vogeltje93)zmod oefeningen

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
Littlegonzo

Re: vogeltje93(dennis)zmodel oefeningen:P

Bericht door Littlegonzo »

je moet paintjobs gewoon op 1 houden.. en alleen pmc aan vinken
vogeltje93
Lid
Lid

Bericht door vogeltje93 »

het is gelukt:D en ik wil nu koeienvanger erop doen dee precies het zelfde maar nu crasht tie weer xd
moet ik dan wel mat file overschrijven?
Afbeelding
maar iedereen bedankt voor de uitleg eerste stuk is gelukt:D:DD: :thumbup: :clap:
ps de kleuren staan door elkaar nu en in zmod staan ze juist goed +mn pablo,s willen niet aan xd
Afbeelding
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

Weer het zelfde verhaal je materials editor staan dus niet goed en dus krijg je dit en het exporteren met alleen pmc aangevinkt heeft ook geen nut he want waar dient die voor juist voor collision pmd is voor de kleuren en de pmg is de truck altijd handig om te weten wat waarvoor is zodat je kunt kijken welke je wel moet hebben qua aanvinken.
Mat files zorgen voor glans kleur chroom enz. de tobj zorgen dat de juiste dds word aan gestuurd.
Optie je kan het net als vele anderen doen je stuurd je mat en tobj files aan naar de juiste skin of je doet het gewoon goed in zmod als je al eens hebt geexporteerd dan heb je meestal ook een z3d dan kun je wel alleen exporteren met pmg aan gevinkt bij eerste keer exporteren zul je toch echt alles moeten aanvinken.
Maar goed ik bemoei mij hier verder niet meer mee.
vogeltje93
Lid
Lid

oke maar als ik het doet zoals jij het zegt dan blijft ets in de garage vast hangen dus?
maar goed probeer wel verder in iedergeval bedankt voor je tijd en dat geld voor meerdere hier :thumbup:
Laatst gewijzigd door vogeltje93 op zo 12 jun 2011, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
CONCORDA
Lid
Lid

Bericht door CONCORDA »

bij mij gaat het altijd zo dat na het exporteren de kleuren door elkaar staan zolang alles maar is toegewezen en niets emer op de default material staat is het zo te fixen (kwestie van mat file inhouden verschuiven) maarjah ieder heeft zo zijn maniertjes
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Loud Pipes Save Lives
vogeltje93
Lid
Lid

maar bij jou crasht ets niet dan als je geexporteerd heb met alles aangevinkt?
maar zal alles eens nakijken of er nog iets op default staat xd
Afbeelding
LouisD
Lid
Lid

Bericht door LouisD »

CONCORDA schreef:bij mij gaat het altijd zo dat na het exporteren de kleuren door elkaar staan zolang alles maar is toegewezen en niets emer op de default material staat is het zo te fixen (kwestie van mat file inhouden verschuiven) maarjah ieder heeft zo zijn maniertjes
Ja maar die mat files hoe doe je die open?
It's Showtime !
Afbeelding
vogeltje93
Lid
Lid

via kladblok geloof ik
maar zal het allemaal eens proberen en alles opnieuw de goeie dds te geven

en @concarda hoebedoel je dat in elkaar te schuiven?
de matfile in wat schuiven?Xd

maar snap nog steeds niet hoe het nu weer kan dat het weer crasht in de garage
Afbeelding
Littlegonzo

Bericht door Littlegonzo »

CJIB schreef:Weer het zelfde verhaal je materials editor staan dus niet goed en dus krijg je dit en het exporteren met alleen pmc aangevinkt heeft ook geen nut he want waar dient die voor juist voor collision pmd is voor de kleuren en de pmg is de truck altijd handig om te weten wat waarvoor is zodat je kunt kijken welke je wel moet hebben qua aanvinken.
Mat files zorgen voor glans kleur chroom enz. de tobj zorgen dat de juiste dds word aan gestuurd.
Optie je kan het net als vele anderen doen je stuurd je mat en tobj files aan naar de juiste skin of je doet het gewoon goed in zmod als je al eens hebt geexporteerd dan heb je meestal ook een z3d dan kun je wel alleen exporteren met pmg aan gevinkt bij eerste keer exporteren zul je toch echt alles moeten aanvinken.
Maar goed ik bemoei mij hier verder niet meer mee.
dat heeft zeker wel nut, exporteer maar is met alleen pmc en zet alleen de pmg er maar in de scs, wedden dat hij het doet ;)
vogeltje93
Lid
Lid

uhm nee ik heb het geprobeerd en hij werkt weer niet blijft weer vasthangen in de garage begin het beetje zat te worden telkens dat ie het niet doet terwijl ik toch zoveel mogelijk probeer zoals jullie zeggen '

maar pmc werkte idd alleen met die pijpen toen deed ie het daarna sinds ik die bullbar en de pablo,s erop dee niet meer zou het daar ook aan kunnen liggen ofzo??
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”