Zou ook wel aan zo iets willen werken alleen heb nog nooit echt sirieus scripten en modden van game gedaan. Denk dat ik zelf komende tijd ga leren
Miss wel een leuk idee om een team hier te maken om aan zulke dingen te werken. Wie interesse heeft pm me maar met een leuke plan
Als je een leuk 'ervaren' team kan op trommelen kun je de NL-BE map afmaken.
Nou ik zal eens gaan kijken wat ik zelf kan. En als het mij echt aanspreekt om ermee aan de gang te gaan wil ik het best doen hoor.
Maar het zal wel ff paar dagen tijd in beslag nemen om te kijken wat ik kan en waar ik tutorials voor moet gaan zoeken, want heb alleen MMORPG games tot nu toe gescript en gemod.
Om zo'n map te maken heb je zeker een team nodig van 20 mensen, hopelijk begrijp je dat.
Wij zelf hebben met de BE-NL map ook geprobeerd zulke kwaliteit af te werken en daar was ik lang de enigste map modder (erwin deed het scripten en cix het skinnen). Er kruipt ongelooflijk veel tijd in om een gewone map te maken, laat staan om zoveel borden en models aan de kant van de weg te plaatsen. Deze kerels zijn dan ook al maanden bezig met dit project en het is nog niet af. Er heeft zelfs een 2de ploeg overgenomen omdat de eerste er genoeg van had.
In ieder geval je kan proberen, maar onderschat het zeker niet mensen.