daf-man-scania de beste merken en mooiste dashboard alleen weet ik niet hoe je alle radio aan zet(de kleur op de radio aan of)
radio mancheert goed maar ziet het ni in vrachtwagen
Wat is de beste auto german
Re: Wat is de beste auto german
dat kan ook niet, dat je de radio aanzet en dat dan het knopje ook aan gaat, maar open hiervoor een eigen topic i.p.v. het in een ander z'n topic te vragen
maar scania kan wel een mooi dashbord hebben, maar hij heeft nog steeds heel weinig grip
de scania in het spel heeft het minste grip van alle auto's
maar scania kan wel een mooi dashbord hebben, maar hij heeft nog steeds heel weinig grip
zeggen ze idd wel, maar daf heeft bij mij wel het allermeeste grip
zal dan wel moeten verschillen tussen computers, lijkt mij niet, maar zou je haast zeggen
zal dan wel moeten verschillen tussen computers, lijkt mij niet, maar zou je haast zeggen
- Scaniaboyy8
- Lid
Ligt niet aan PC's. Misschien is er een klein verschil tussen patches, en verder is daar echt geen verschil per PC ofzo.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
nee, wist ik wel, maar zou je haast zeggen dan, bij hem heeft hij heel weinig grip, bij mij het allermeeste van alle vrachtwagens
dus moet dan wel aan de verschillende patches liggen
dus moet dan wel aan de verschillende patches liggen
bah..denk da ze bijna allemaal goe zijn maar rijd het liefst met scania(16versnllngn)+mod van betere baan grip perfecte vrachtwagen lekker scheuren tege 190km/h kweet onrealistishe maar lekker gek en altijd op tijd..lol.en de 2de beste daf-3de beste man
al de rest niet goed hahaa
niet akkoord
al de rest niet goed hahaa
berr schreef:dat kan ook niet, dat je de radio aanzet en dat dan het knopje ook aan gaat, maar open hiervoor een eigen topic i.p.v. het in een ander z'n topic te vragen
niet akkoord
Laatst gewijzigd door Scaniaboyy8 op za 27 nov 2010, 12:52, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: NIET DUBBELPOSTEN! VOOR DE ZOVEELSTE KEER!
Reden: NIET DUBBELPOSTEN! VOOR DE ZOVEELSTE KEER!
als je die mod voor grip gebruikt, is het logish dat de scania meer grip heeft hé
ik had het over de scania zonder mods
ik had het over de scania zonder mods
ah oke srry
waar ken je die mod van daan hallen met 16 versnellingen