stand alone voor mensen die het niet weten
Re: stand alone voor mensen die het niet weten
ik wou jullie ook ns helpen
mr hoe wil je nou iemand helpen met iets wat je zelf niet eens snapt?
in hoop dat de anderen het wel begrijpen
Ik begreep het al maar na dit gelezen te hebben ben ik volledig in de war.
Is goed bedoeld maar zeer onduidelijk.
Is goed bedoeld maar zeer onduidelijk.
hoe instaleer ik dat dan want iedereen zegt iets anders?
PS. srry dat ik je in de war bracht
PS. srry dat ik je in de war bracht
Nee joh, is ok.
Maar daar moet je een aantal stappen voor volgen en je moet een storage file hebben omdat je anders alles moet toevoegen in je base.scs en dat is niet slim omdat als je iets fout doet, je het hele spel opnieuw moet installeren.
He beste is naar request te gaan en daar te lezen in het topic over die D-tec trailer waar ook een storage voor is gemaakt.
Zijn veel stappen die je moet maken en ze moeten allemaal goed zijn dus is een erg lang verhaal om even neer te zetten.
Maar daar moet je een aantal stappen voor volgen en je moet een storage file hebben omdat je anders alles moet toevoegen in je base.scs en dat is niet slim omdat als je iets fout doet, je het hele spel opnieuw moet installeren.
He beste is naar request te gaan en daar te lezen in het topic over die D-tec trailer waar ook een storage voor is gemaakt.
Zijn veel stappen die je moet maken en ze moeten allemaal goed zijn dus is een erg lang verhaal om even neer te zetten.
ik heb geprobeerd maar het wil niet lukken ach ja proberen om die stand alone iets te laten verv. he