staat er ook bij dit is een save game
beter lezen
sterker remmen
Re: sterker remmen
i'm srry
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
-
- Lid
vind tog dat je er knap veel vanaf weet ookal zeg je dat je doet als of en vaak ook goed uitgelechd
warom ben jij eigenlijk geen moderator
warom ben jij eigenlijk geen moderator
Thanks Marco....voor het compliment.
Maar ik puzzel graag.........ik wil weten hoe iets werkt...........haal ook nieuwe comps uit elkaar lol.........of tv's
En ja.......dan leer je hoe iets werkt.........simpel........en uiteraard omdat ik het leuk vind.
Waarom ik geen moderator ben?........(vooropgesteld dat ze mij ervoor zouden willen hebben).
Ik ben een vrije geest.......ik doe spontaan dingen of deel spontaan dingen die ik uitgevogeld heb..........niet omdat het moet maar voor de fun.
Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik me vrijer over dit forum kan bewegen als ik geen verantwoording hoef af te leggen naar wie dan ook met uiteraard wel het respect voor de vrijheid van ieder ander forumlid.
En ik denk dat ik dat het beste kan zoals het nu is.
Gr. Flame
Maar ik puzzel graag.........ik wil weten hoe iets werkt...........haal ook nieuwe comps uit elkaar lol.........of tv's
En ja.......dan leer je hoe iets werkt.........simpel........en uiteraard omdat ik het leuk vind.
Waarom ik geen moderator ben?........(vooropgesteld dat ze mij ervoor zouden willen hebben).
Ik ben een vrije geest.......ik doe spontaan dingen of deel spontaan dingen die ik uitgevogeld heb..........niet omdat het moet maar voor de fun.
Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik me vrijer over dit forum kan bewegen als ik geen verantwoording hoef af te leggen naar wie dan ook met uiteraard wel het respect voor de vrijheid van ieder ander forumlid.
En ik denk dat ik dat het beste kan zoals het nu is.
Gr. Flame
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
als je tog zoveel wet ik heb en problem ik heb nu een truck maar wil en andere maar die kost miljoenen ho kan ik dat aanpassen want om duuzend ker te cheaten hb iik geen zin in kan je me vertellen hoe dat moet?
Ik heb ergens gelezen op dit forum dat dat te maken heeft met de inruilprijs of iets dergelijks.............CJIB heeft daar over geschreven........maar om het simpel te doen is ..........
Je verwijdert even die truck...........bv. hij staat op scania a.
Je koopt nu de standaard scania a...........je slaat je spel op............doe die truck weer in je modfolder map en start dat opgeslagen spel weer........en nu heb je die truck die je wilt om mee te rijden.
Je verwijdert even die truck...........bv. hij staat op scania a.
Je koopt nu de standaard scania a...........je slaat je spel op............doe die truck weer in je modfolder map en start dat opgeslagen spel weer........en nu heb je die truck die je wilt om mee te rijden.
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
oke thnx
en kan jij mischien mn truck een betje upgraden? meer PK's n meer toeren?
hier heb je alvast een link : http://www.megaupload.com/?d=17C6GJQ0
je mag enr zoals in truckstar 1000 pk van maken want dze vervangt scania a en c en met c kan die neus bij a niet dus wil met pk en dat hij sterkjr word hopelijk wil je dit ven doen zlf ben ik niet zo handig met dit
en kan jij mischien mn truck een betje upgraden? meer PK's n meer toeren?
hier heb je alvast een link : http://www.megaupload.com/?d=17C6GJQ0
je mag enr zoals in truckstar 1000 pk van maken want dze vervangt scania a en c en met c kan die neus bij a niet dus wil met pk en dat hij sterkjr word hopelijk wil je dit ven doen zlf ben ik niet zo handig met dit
oke heb al geprobeert maar lukt m niet