Vragen over mods invoeren
-
- Lid
Re: Vragen over mods invoeren
Oke bedankt, maar ik kwam er dus achter dat ik dit spel toegestuurd kreeg van een vriend ( dus ik weet niet legaal of illigaal ) Ik heb de serial code niet meer op mijn pc staan. Of heb ik voor de patch geen serial nodig?
- Scaniaboyy8
- Lid
Nee, je moet de patch in de map C:\Program Files\Euro Truck Simulator zetten en dan installeren. Tenminste dat dacht ik. En maps zet je ook gewoon in je mod folder. Documenten->Euro Truck Simulator->mod.
Succes! Zorg trouwens wel dat je de goede patch hebt! Als je de Duitse ETS versie hebt moet je ook de Duitse patch installeren.
Succes! Zorg trouwens wel dat je de goede patch hebt! Als je de Duitse ETS versie hebt moet je ook de Duitse patch installeren.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
-
- Lid
Hmm beetje uitgeprobeerd en had wat vragen.
Ik wilde versie 1.3 in de map zetten van euro truck sim (c:program files euro truck simulator 2008) Hij zette de files razend snel neer, later kwam er een melding dat de file niet gevonden werd... ik denk als het spel engels uit gelegd is dat het ook de engelse versie is? Ik dacht ow ik moet eerst 1.2 enzo downloaden maar die krijg ik niet gevonden Kunnen jullie helpen?
Ik wilde versie 1.3 in de map zetten van euro truck sim (c:program files euro truck simulator 2008) Hij zette de files razend snel neer, later kwam er een melding dat de file niet gevonden werd... ik denk als het spel engels uit gelegd is dat het ook de engelse versie is? Ik dacht ow ik moet eerst 1.2 enzo downloaden maar die krijg ik niet gevonden Kunnen jullie helpen?