Ok Markie.....als je er nog niet uitkomt kopieeer je je definitiefile maar even en zet hem hier neer dan kunnen we er even naar kijken......en misschien de fout eruit halen.
Gr. Flme
Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
In het topic converteren van ets naar gts heeft Flme een uitleg gegeven die perfect werkt en waar ik dankbaar gebruik van gemaakt heb, Flme hartstikke bedankt.
Alleen heb ik nu een truck, de International 9800 waar een interieur bij is wat op zich erg mooi is maar ik krijg hem met het interieur niet werkend terwijl het in ets prima werkt.
Met het interieur van b.v. Renault van het base.scs ( waar ik hem in converteer) werkt het wel maar een international 9800 met een renault interieur is niet mooi.
De regel interior_data: interior.freightliner.a in Renault_magnum_a.sii heb ik al vervangen door interior_data.freightliner.a van het orginele ETS Intenational 9800 bestand.
Wat ik verkeerd doe weet ik niet maar mischien dat iemand een hint kan geven.
gr. Campo.
Alleen heb ik nu een truck, de International 9800 waar een interieur bij is wat op zich erg mooi is maar ik krijg hem met het interieur niet werkend terwijl het in ets prima werkt.
Met het interieur van b.v. Renault van het base.scs ( waar ik hem in converteer) werkt het wel maar een international 9800 met een renault interieur is niet mooi.
De regel interior_data: interior.freightliner.a in Renault_magnum_a.sii heb ik al vervangen door interior_data.freightliner.a van het orginele ETS Intenational 9800 bestand.
Wat ik verkeerd doe weet ik niet maar mischien dat iemand een hint kan geven.
gr. Campo.
Ik ken het probleem en ben er nog niet uit.
De truck in mijn avatar heeft een mooi interieur in ETS maar krijg hem niet werkend tot nu toe in GTS.
Sommige zaken werken in GTS net iets anders en op de een of andere manier is dat met het interieur ook zo.
Mischien dat het me ooit lukt of een ander maar tot die tijd is het behelpen met de standaard interieurs waar je in ieder geval kan kiezen uit 7 stuks.
Gr. Flme
De truck in mijn avatar heeft een mooi interieur in ETS maar krijg hem niet werkend tot nu toe in GTS.
Sommige zaken werken in GTS net iets anders en op de een of andere manier is dat met het interieur ook zo.
Mischien dat het me ooit lukt of een ander maar tot die tijd is het behelpen met de standaard interieurs waar je in ieder geval kan kiezen uit 7 stuks.
Gr. Flme
Hebben jullie ook naar de mappen constructie's gekeken waar de bestanden in staan want er zijn mappen veranderd waardoor je soms het spul niet aan het werk krijgt weet zo ff geen voorbeeld op te noemen maar heb het wel al zelf eens gehad met volgens mij geluiden van trucks kijk daar ook eens naar Flme hopelijk heb je hier wat aan succes.
Is een goeie tip CJIB....en ga even zoeken in die richting.....laat t wel weten alsik wat heb gevonden wat werkt.
Gr. Flme
Gr. Flme
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |