warom ga je van een scania b classe naar een mercedes c klasse?
b is tog beter dan c
Carriere topic
Re: Carriere topic
ben begonen met een dav c klasse voor tradeax met 280000 op de teller heb net een dav b gekregen bij het overstappen naar firma transinet heb daarna aanbod van firma grolsch aangenomen om op een mercedes a te rijden
Ik ben begonnen met een man tgx by transinet , daarna heb ik een bod gekregen om met een man tgx B te rijden by tradeau & nu rijd ik met een dav A by stokes
omdat als je zelfstandig begint ( en je speel het eerlijk ( zonder cheat !!) )Je het iet breed hebtmarcoac94 schreef:warom ga je van een scania b classe naar een mercedes c klasse?
b is tog beter dan c
-
- Lid
ben begonnen met een C class Majestic dacht ik,
rijdt nu M.A.N A class, en heb 13 trucks rijden, bijna allemaal C classes
rijdt nu M.A.N A class, en heb 13 trucks rijden, bijna allemaal C classes
- Scaniaboyy8
- Lid
Er staat toch duidelijk: 'gelieve enkel mensen die zonder cheats werken anders is het niet leuk meer'. Lezen... Moeilijk man!
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik vind dat ook , hetmoet realistisch zijnScaniaboyy8 schreef:Er staat toch duidelijk: 'gelieve enkel mensen die zonder cheats werken anders is het niet leuk meer'. Lezen... Moeilijk man!
gts i echt realistisch ten opzichte van ets heb net me merc a in ontvangst genomen en wacht op een leuk mailtje van de dealer voor een leuke c klas denk dat ik de ivedo ga aanschaffen
iveco is in het echt ook het realistisch voor eerste truck
Heb op het moment 1 bedrijfspand met daarin 2 chauffeurs en die hebben ook allebei en truck, C klasse. Daarnaast rij ik zelf ook nog in een C klasse maar omdat men geld nu op zo'n 170.000 staat ga ik binnenkort een B klasse kopen. Waarom geen A? Omdat je met een A klasse veelste hard rijd en je alleen maar bekeuringen krijgt, B doet het daarin tegen perfect. Met een A klasse kun je overigens ook wel 100 km per uur halen (handmatig schakelen)