vraagje over trucks veranderen

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Re: vraagje over trucks veranderen

Bericht door Scaniaboyy8 »

jantje76 schreef:beste mensen

bedankt voor de tip van de flarepack heb het net er ingezet en de lampen werken nu op de zwaailampen na maar dat is niet zo erg nu nog zien te leren om de trucks en de trailers van positie te veranderen zodat ik de garage vol kan zetten met dikke wagens en mooie trailers in het spel en ooit nog eens zien dat ik zelf trucks kan maken met de benodigde opties

mvg jan
De zwaailichten werken niet op sommige trucks. Om de simpele reden dat degene die de truck heeft aangepast in Zmodeler er geen lichten in heeft gezet.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

voor het veranderen van plaats moet je in de def van de truck zijn daar moet je dan wat aanpassen en heb je ze waar je ze hebben wil.
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

dat van die zwaailampen is jammer maar niet het belangrijkste.die trucks veranderen krijg ik nog steeds niet voor elkaar maar dat is dan ook jammer kun toch maar met 1 truck rijden.wat ik wel heel graag zou willen is zelf een truck aanpassen via dat zmodler nu heb ik al twee veries gedownload gehad de 2.2.2 of zoiets daar kon ik helemaal niets en in de 2.1.1 als ik dat pmg er in schuif zegt hij is geen d3 bestand of zoiets dus snap van dat programma helemaal niets

mvg jan
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Als je nog niet weet hoe je trucks van plaats moet veranderen kun je met modden ook beter nog even wachten. :D
Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, leden die goed kunnen modden hebben dat ook niet in 2 dagen geleerd maar eerder in een half jaar tot een jaar tijd.
Er wordt veel te makkelijk over gedacht door velen en daardoor worden er zoveel fouten gemaakt met Zmodler. ;)
Als je slim bent probeer je eerst uit te vogelen hoe je moet skinnen en welke bestanden wat voor functie hebben, als je daar aan uit bent kan je je stilletjes aan aan Zmodler gaan wagen. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
rickk1995
Lid
Lid

Bericht door rickk1995 »

Ja ik ben nu ook al een half jaar bezig en weet ook nog niet alles dus en iedereen denkt oh ff breedtepaaltjes erop zetten en exporten en klaar maar dan moet je hem nog skinnen en al die dingen
Barre gaste-Roekoekoeclub
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

dat is zeker niet makkelijk dan als ik het zo van jullie lees dacht nadat ik het een en ander gelezen had dat dat nog wel mee viel maar nu heb ik zoiets van laat maar tenzij er iemand is die mij dat kan leren met z modelen het skinnen zelf lukt me wel had een skin van frank de ridder en die is wel leuk geworden heb er zelfs een torpedo van gemaakt van een r serie skin helaas staan er weinig skins voor trucks hier zodat er meerdere bedrijven te maken zijn

mvg jan
Daf fan
Lid
Lid

Bericht door Daf fan »

Net als Jan zou ik ook graag eens willen weten hoe ik trucks van positie kan veranderen.
Ik heb een cabine van een Daf 95 XF gedownload die de cabine van een Mercedes C vervangt, maar ik heb een Daf 95 XF SSC in de showroom staan die een Scania C vervangt.
Nou zou ik dus die cabine en die truck willen samenvoegen. Kan dit en zo ja, hoe ?
Bedankt alvast, Daf fan.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”