Cruise Control
Re: Cruise Control
heb je instellingen van schakelen goed staan? op automatisch? ipv manual?
- strangerberry
- Lid
zitten de stekkers van je toetsenbord wel goed?(heb je dit alleen bij ets?)
maar in ieder geval als je 90 km wil rijden moet je 95 rijden dan gaatr hij naar 90
maar in ieder geval als je 90 km wil rijden moet je 95 rijden dan gaatr hij naar 90
Kromme bananen zijn geen rechte tafels
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
of heb je misschien in de instellingen, perongeluk dingen ingesteld maar dan op een andere toets en dat je die dan steeds, perongeluk in drukt...??
had ik ook een keertje perongeluk gedaan.
suc6
greetz,
massamsee
had ik ook een keertje perongeluk gedaan.
suc6
greetz,
massamsee
-
- Lid
Die heeft waarschijnlijk een truck-mod, en daarbij werkt de cruise control soms niet naar behoren.
Als je achteruit wil rijden moet je op de rem duwen tot hij volledig stilstaat, rem loslaten en nog eens op die rem duwen om achteruit te rijden.
Ik heb dit ook soms wanneer ik de engine afleg dat hij ipv uit te vallen weer terug aanschiet.
Dit komt waarschijnlijk omdat je in "achteruit" staat met je versnelling; gewoon even handrem, je versnelling in 1 zetten, en engine afleggen
Als je achteruit wil rijden moet je op de rem duwen tot hij volledig stilstaat, rem loslaten en nog eens op die rem duwen om achteruit te rijden.
Ik heb dit ook soms wanneer ik de engine afleg dat hij ipv uit te vallen weer terug aanschiet.
Dit komt waarschijnlijk omdat je in "achteruit" staat met je versnelling; gewoon even handrem, je versnelling in 1 zetten, en engine afleggen