Hij draait wel goed.
Alleen ik het het probleem met die lampen.
lichten doen raar ???
Re: lichten doen raar ???
- driver updates
- ets herinstall
- mod fout (zmod)
- grafische kaart probleem
- pc die niet aan systeemeisen voldoet
Zelf ook eens gehad, toen lag het aan de mod.
- ets herinstall
- mod fout (zmod)
- grafische kaart probleem
- pc die niet aan systeemeisen voldoet
Zelf ook eens gehad, toen lag het aan de mod.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
- Ik heb laatst nog alle dirver updates gedaan
- Ets heb ik gister opnieuw geïnstaleerd, niks veranderd, toen met patch 1.2 nog niks verandered en toen weer gewoon met 1.3 en toen nog niks veranderd
- Ik heb de mod bij vriend getest en daar deed hij het gewoon en we hebben zelfde systeem
- Grafische kaart: Bij mij vorige kaart deed hij het ook al en nu heb ik een geforce 9500 gt en nou doet hij nog niks dus precies hetzelfde, lijkt me niet aan de grafische kaart te liggen dus.
- Hij voldoet echt wel aan de systeemeisen
Nog andere ideën?
- Ets heb ik gister opnieuw geïnstaleerd, niks veranderd, toen met patch 1.2 nog niks verandered en toen weer gewoon met 1.3 en toen nog niks veranderd
- Ik heb de mod bij vriend getest en daar deed hij het gewoon en we hebben zelfde systeem
- Grafische kaart: Bij mij vorige kaart deed hij het ook al en nu heb ik een geforce 9500 gt en nou doet hij nog niks dus precies hetzelfde, lijkt me niet aan de grafische kaart te liggen dus.
- Hij voldoet echt wel aan de systeemeisen
Nog andere ideën?

ik heb geen ideeën maar ook een probleem met de lichten. Als ik stuur of gas geef, beginnen ze te flippen... Weet ieman hier een oplossing voor?
A screaming or shouting V8, that's for what I can't wait!