Ja zeker je moet alleen wel naar de grote scania dealer in hannover anders doet de mod heb niet en je moet als je bij de begin truck komt op het pijltje naar rechts drukken anders krijg je hem ook niet.
@Calzone
Ik kan die mod van dallyborr nergens vinden van die camera.
Vraag over ETS2
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Vraag over ETS2
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

In het begin pijltje naar rechts drukken? Hoe moet ik dat dan voor me zien?scaniaforlive schreef:Ja zeker je moet alleen wel naar de grote scania dealer in hannover anders doet de mod heb niet en je moet als je bij de begin truck komt op het pijltje naar rechts drukken anders krijg je hem ook niet.
@Calzone
Ik kan die mod van dallyborr nergens vinden van die camera.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Je gaat naar de dealer toe. Dat laat hij eerst alle vrachtwagens zien. Dan gaat hij naar een vrachtwagen en komt hij op je scherm te staan dan druk je op het pijltje naar rechts en dan gaat hij naar de volgende vrachtwagen. Dat is dan ook de vrachtwagen van 50K.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Oh zo, ja ik snap hem.scaniaforlive schreef:Je gaat naar de dealer toe. Dat laat hij eerst alle vrachtwagens zien. Dan gaat hij naar een vrachtwagen en komt hij op je scherm te staan dan druk je op het pijltje naar rechts en dan gaat hij naar de volgende vrachtwagen. Dat is dan ook de vrachtwagen van 50K.
Ik heb de demo al gespeeld, ik wil zo graag beginnen met gamen maar ik moet tot vrijdag wachten tot ik hem binnen heb.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Veel plezier alvast !
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Komt goedscaniaforlive schreef:Veel plezier alvast !

Als je 50keda's Scania installeert inclusief de addons die erbij zitten, dan kun je beter TC mega mod(zie vorige pagina) achterwege laten. Die twee werken niet heel lekker samen, plus dat de addons bij de Scania mod een stuk mooier zijn.
Alvorens ik een Mod ga downloaden zal ik eerst wel hier vragen of die van goede kwaliteit is en of het met andere Mods kanCalzone schreef:Als je 50keda's Scania installeert inclusief de addons die erbij zitten, dan kun je beter TC mega mod(zie vorige pagina) achterwege laten. Die twee werken niet heel lekker samen, plus dat de addons bij de Scania mod een stuk mooier zijn.

Je kunt het gewoon proberen hoor, je merkt het vanzelf als bepaalde mods niet goed samen gaan, omdat zij elkaar overschrijven. Je kunt iig niet je spel in de soep draaien met mods, als het niet werkt, vink je hem gewoon weer uit 

-
- Lid
Maar bij mij werkt die Addon niet, dus ik heb de TC mega mod.. ik weet niet wat het probleem is maar ach ja..