Dit is het volgende projectje:

Moet wachten op de bestelde drukknoppen uit China, voordat ik verder kan.

Hoe stuur je die dan weer aan gezien je normaal 2x signaal moet hebben om knipperlicht weer uit te schakelen toch? was ik benieuwd naarSoonius schreef:Op en neer, net als een echte knipperlicht hendel.Wil er nog een keer een echte hendel voor in de plaats zetten.
Schakelaar centreert. Maar moet inderdaad dubbel klikken om hem weer uit te zetten. Wil even op het SCS forum vragen op er niet wat op te doen is.ultimate schreef:Hoe stuur je die dan weer aan gezien je normaal 2x signaal moet hebben om knipperlicht weer uit te schakelen toch? was ik benieuwd naarSoonius schreef:Op en neer, net als een echte knipperlicht hendel.Wil er nog een keer een echte hendel voor in de plaats zetten.
ictje programeren bv naar beneden 1 keer pulseren, centraal-->1keer pulseren theoretisch zal dit moeten werkenSoonius schreef:Schakelaar centreert. Maar moet inderdaad dubbel klikken om hem weer uit te zetten. Wil even op het SCS forum vragen op er niet wat op te doen is.ultimate schreef:Hoe stuur je die dan weer aan gezien je normaal 2x signaal moet hebben om knipperlicht weer uit te schakelen toch? was ik benieuwd naarSoonius schreef:Op en neer, net als een echte knipperlicht hendel.Wil er nog een keer een echte hendel voor in de plaats zetten.