Nieuw zello kannaal voor ets rijders.
- stefboy897
- Lid
Re: Nieuw zello kannaal voor ets rijders.
Oké ik ben waarschijnlijk morgenmiddag rond 16:30 wel online
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
Ok maar ik ben meestal s'avonds beschikbaar overdag hou ik mij bezig met het gezin.
- stefboy897
- Lid
ik ben vanavond waarschijnlijk ook nog wel online
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
- Contacteer:
hallo truck rijders, zie bovenstaande bericht, voor informatie en wis dit kannaal er volgt een nieuw kannaal zie bovenstaande informatie. voor de naam van de beheerder even pb.
nieuwe kannaal is euro truckkers.
nieuwe kannaal is euro truckkers.

sorry dat ik de laatste dagen zo weinig online / actief ben maar heb het nogal druk de laatste tijd maar vanaf vrijdag ben ik weer actief op zello
mvg Jordan
mvg Jordan
met de vlam in de pijn 

-
- Lid
- Contacteer:
oke gezellig, helaas op het oude kannaal gaan verhalen rond dat niet waar is, maar ik heb hierom ook aangifte gedaan bij de politie, en heb ik het niet eens over het inbeslag nemen van me oude kannaal door me zo flink onder druk enzo te zetten, maar wel de drijgementen, dat zijn onderanderen drijgementen met de dood enz. vandaar ook me nieuw acount enzo en het nieuwe kannaal op zello, annuel ik hierom nog ergvoorzichtig ben en me room dicht heb, opgoedkeuring van admin of moderator, helaas ik ben nog alleen, wilde eerst stefan toevoegen, maar die geloof de verhalen op het oude kannaal, dus is hij mijn vertrouwen kwijt, nog niet geblokt, omdat ik hem de kans wil geven bij deze na te denken, wie die beter geloven kan. hun die alleen hun verhalen verzinnen, of mij die tenslotte niet voor niks aangifte heb gedaan, en politie bescherming heb.

Nederland schreef:oke gezellig, helaas op het oude kannaal gaan verhalen rond dat niet waar is, maar ik heb hierom ook aangifte gedaan bij de politie, en heb ik het niet eens over het inbeslag nemen van me oude kannaal door me zo flink onder druk enzo te zetten, maar wel de drijgementen, dat zijn onderanderen drijgementen met de dood enz. vandaar ook me nieuw acount enzo en het nieuwe kannaal op zello, annuel ik hierom nog ergvoorzichtig ben en me room dicht heb, opgoedkeuring van admin of moderator, helaas ik ben nog alleen, wilde eerst stefan toevoegen, maar die geloof de verhalen op het oude kannaal, dus is hij mijn vertrouwen kwijt, nog niet geblokt, omdat ik hem de kans wil geven bij deze na te denken, wie die beter geloven kan. hun die alleen hun verhalen verzinnen, of mij die tenslotte niet voor niks aangifte heb gedaan, en politie bescherming heb.
ik wist niet als het nu zo erg was maar ik sta achter je Nederland en als ik terug ben op zello dan zal ik een goed opletten op alles wat ze zeggen want dit kan echt niet verder zo ze verpesten echt alles en maken zo alles kapot
vrijdag heb ik mijn mirco weer terug dus dan hoor ik je dan wel en ik geloof alleen mijn vrienden

de rest van die mensen hebben alleen een grote mond en daar hou ik niet van
mvg Jordan

met de vlam in de pijn 

-
- Lid
- Contacteer:
ik heb je even een pb gestuurd i.v.m. het fijt er 1 is de gene die me dus niet geloofd alles door zit te geven.Jordan schreef:Nederland schreef:oke gezellig, helaas op het oude kannaal gaan verhalen rond dat niet waar is, maar ik heb hierom ook aangifte gedaan bij de politie, en heb ik het niet eens over het inbeslag nemen van me oude kannaal door me zo flink onder druk enzo te zetten, maar wel de drijgementen, dat zijn onderanderen drijgementen met de dood enz. vandaar ook me nieuw acount enzo en het nieuwe kannaal op zello, annuel ik hierom nog ergvoorzichtig ben en me room dicht heb, opgoedkeuring van admin of moderator, helaas ik ben nog alleen, wilde eerst stefan toevoegen, maar die geloof de verhalen op het oude kannaal, dus is hij mijn vertrouwen kwijt, nog niet geblokt, omdat ik hem de kans wil geven bij deze na te denken, wie die beter geloven kan. hun die alleen hun verhalen verzinnen, of mij die tenslotte niet voor niks aangifte heb gedaan, en politie bescherming heb.
ik wist niet als het nu zo erg was maar ik sta achter je Nederland en als ik terug ben op zello dan zal ik een goed opletten op alles wat ze zeggen want dit kan echt niet verder zo ze verpesten echt alles en maken zo alles kapot
vrijdag heb ik mijn mirco weer terug dus dan hoor ik je dan wel en ik geloof alleen mijn vrienden![]()
de rest van die mensen hebben alleen een grote mond en daar hou ik niet van
mvg Jordan
maar ik kan er 1 ding hierover neer zetten, als dit niet mag hier mag de moderator het wissen, maar wil het hier even wel kwijt. maar dat i dat ik door dit bericht erg gesterkt bend, ik wilde eigelijk kijken naar of er nog post was en zoja wat voor, als ik dit bericht dus niet had gelezen had ik beine ook mijn acount verwijderd en een eind aan me leven gemaakt. door jou heb ik nu weer een beetje moet. bedankt.
gr.kevin

beste kevin
we zijn vrienden voor iets oke we kennen elkaar niet in het echt maar toch ben je een goede vriend van me en ja ik steun je altijd en ben blij dat ik je heb kunnen helpen daar zijn we toch vrienden voor
MVG bart
we zijn vrienden voor iets oke we kennen elkaar niet in het echt maar toch ben je een goede vriend van me en ja ik steun je altijd en ben blij dat ik je heb kunnen helpen daar zijn we toch vrienden voor
MVG bart
met de vlam in de pijn 

-
- Lid
Op welk kanaal kunnen we tegenwoordig terecht aub kan ik na mij te hebben voorgesteld ook gewoon luisteen of moet ik mee praten