euro truck simulator loopt vast na 5 min rijden

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
kimpe
Lid
Lid

Re: euro truck simulator loopt vast na 5 min rijden

Bericht door kimpe »

Bart schreef:
kimpe schreef:
jztrucking schreef:Boeiend, je had in die 2 berichten ook al iemand kunnen helpen ipv. altijd zeggen dat het verkeerd staat etc. niet verkeerd opvatten maar het valt een beetje op. het had nu ook opgelost kunnen zijn. dan was 1 topic genoeg geweest.

Ik denk dat je ETS2 gepached hebt ofzo? kun je iets duidelijker zijn... ;)
Ik heb nu de nieuwste update gedaan 1.3.1 en als ik 5 min rij dan sluit mijn spel af en hij zegt euro truck simulator 2 reageert niet meer bij 1.2.5 had ik ook het zelfde probleem alle mods zijn er al uit geweest maar helpt niets en ook zodra ik iets wil aanpassen van verlichting loopt hij ook vast
Dan heb je een mod uit de modmap verwijderd zonder hem eerst van je truck te halen.

jep klopt wat kan ik nu doen mvg
jbsystems
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door jbsystems »

Die mod terug plaatsen, en dan de stukken uit die mod van je truck af halen.
Of een nieuwe truck kopen, en dan pas de mod terug verwijderen.
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

De mod terugzetten in de modmap, spel starten, naar een garage rijden, onderdeel uit die mod eraf halen, opslaan en aflsuiten, en dán pas uit de modmap verwijderen :)

Wat er nu gebeurt is; je spel gaat op zoek naar een bestand dat er niet meer is en er ontstaat een foutmelding. Als het onderdeel niet meer op je truck zit gaat het spel er niet meer naar op zoek en is er geen probleem ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

jbsystems schreef:Die mod terug plaatsen, en dan de stukken uit die mod van je truck af halen.
En dan? Voordat je een nieuwe truck gekocht hebt is je spel alweer vastgelopen ;)

En als je een truck erbij koopt zal je die oude voor altijd moeten laten staan, want zodra je hem aanklikt zal je spel weer crashen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
jbsystems
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door jbsystems »

Bart schreef:
jbsystems schreef:Die mod terug plaatsen, en dan de stukken uit die mod van je truck af halen.
En dan? Voordat je een nieuwe truck gekocht hebt is je spel alweer vastgelopen ;)

En als je een truck erbij koopt zal je die oude voor altijd moeten laten staan, want zodra je hem aanklikt zal je spel weer crashen.
Ik bedoelde eigenlijk dat hem met die nieuwe gekochte truck, zijn oude truck moet vervangen.
Maar jij hebt het beter verwoord :) Ben niet meer helemaal wakker, van deze zware werkdag :P
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
kimpe
Lid
Lid

Bericht door kimpe »

jbsystems schreef:
Bart schreef:

Ik bedoelde eigenlijk dat hem met die nieuwe gekochte truck, zijn oude truck moet vervangen.
Maar jij hebt het beter verwoord :) Ben niet meer helemaal wakker, van deze zware werkdag :P[/quote

als ik nu op accessoires loopt hij ook direct vast heb het enkel als ik op accessoires klik
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Ik zou overnieuw beginnen en de Economy mod van JCV erin zetten.. ben je na je 1e ritje level 7 je krijgt 6.000xp van inparkeren.. ;)
blankersbv
Lid
Lid

Bericht door blankersbv »

gewoon heel snel rijden dan he
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”