fout in ets 2 met patch v1.3.1

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
hardcorehooligan
Lid
Lid

Re: fout in ets 2 met patch v1.3.1

Bericht door hardcorehooligan »

Raymond377 schreef:Bij mij precies hetzelfde probleem, heb na het lezen van deze berichten ook de instellingen terug gezet zoals ze origineel zijn maar ook dat wil niet werken! Ik hoop dat er snel een oplossing komt want op deze manier kom ik iedere x met schade aan met mijn vracht! :twisted:
Ook bij mij zelfde probleem.., alhoewel ik wel tot stilstand komt als ik tegen een andere aanrij..
mijn phisycsmod is versie 1.7 en al me toets inst zijn standaard, gebruik verder geen stuur o.i.d.
alexander1997
Lid
Lid

Bericht door alexander1997 »

Heb je dit probleem sinds het moment dat je een nieuwe mod in je map had? Zo ja, haal de mod, die je voor het probleem nog niet had- eruit en probeer dan eens zonder die mod
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
hardcorehooligan
Lid
Lid

alexander1997 schreef:Dat is vreemd.... Heb je ook echt alles van toetsenbord en besturing eerst weer naar de standaardinstellingen gedaan en weer opnieuw ingesteld?
ik ga nu nogmaals alles terugzetten en opnieuw instellen brb
hardcorehooligan
Lid
Lid

na resetten nog hetzelfde probleem. heb geprobeerd: toetsenbord alleen met eenvoudige en realistic automaat
alexander1997
Lid
Lid

Bericht door alexander1997 »

Nou dan zou ik het echt niet weten!
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”