Multiplayer misschien wel een goeie vraag !
- stefboy897
- Lid
Re: Multiplayer misschien wel een goeie vraag !
sorry voor de slechte spelling van m,n vorige bericht. Ik typte het op m,n ipod en die vervangt automatish woorden die volgens apple fout zijn geschreven. XD formulier zou forumlid moeten zijn enzo. 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- alexander1997
- Lid
Dus...
In de multiplayer zitten GEEN mods en er is ook GEEN verkeer behalve diegene waar je mee in de server zit las ik....
In de multiplayer zitten GEEN mods en er is ook GEEN verkeer behalve diegene waar je mee in de server zit las ik....
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
- henkiehenk
- Lid
Ik heb ook het spel trainz daar is ook een multiplayer map je kan dan opdrachten vrachten weg brengen en halen
Er zijn alleen spelers in het spel en geen ander verkeer ook geen eigen treinen of skins je moet het er mde doen wat er is en echt druk is het er niet op zeg maar niks er op
Het is we een grote map om te treinen en genoeg opdrachten vrachtjes enz
Ik hoop dat het ...als het er komt....wel met eigen truck en skins is en mag van mij opk wel verkeer in
Autos ..niet van die zondag rijders
We wachte maar af wat ze ons voorschotelen en aan bieden maar wil dat slagen en een succes worden
Dan kunnen ze beter eerst vragen wat de spelers willen
Er zijn alleen spelers in het spel en geen ander verkeer ook geen eigen treinen of skins je moet het er mde doen wat er is en echt druk is het er niet op zeg maar niks er op
Het is we een grote map om te treinen en genoeg opdrachten vrachtjes enz
Ik hoop dat het ...als het er komt....wel met eigen truck en skins is en mag van mij opk wel verkeer in
Autos ..niet van die zondag rijders

We wachte maar af wat ze ons voorschotelen en aan bieden maar wil dat slagen en een succes worden
Dan kunnen ze beter eerst vragen wat de spelers willen
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zie hier het nieuwsbericht: Euro Truck Simulator 2 Multiplayer | ETS2MP - Het project stopt
Hierbij gaat het topic ook op slot.
Hierbij gaat het topic ook op slot.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.