Je komt steeds meer ''Sexy Girl skins'' tegen.
of meer Fantasie.
Van dezelfde maker.
Woekeren van mods
Re: Woekeren van mods
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
-
- Lid
Dus?...l
dus... sluit de codes af behalve voor een paar happy few die de mods en skins op werking kunnen controleren en oploaden naar de bheta.... (voorstel)jztrucking schreef:Dus?...l
-
- Lid
Juist...
jaja......

Ik bedoel dat het van zelfde maker is en ze los upload met andere codes.
Zo blijft het ook een rommeltje.
Zo blijft het ook een rommeltje.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.
-
- Lid
Codes? waarvan? wat voor codes?
Met andere woorden, alle mods tot nu toe is bagger?Bart schreef:ETS2 is al een tijdje uit. En er beginnen steeds meer en meer mods te verschijnen. Leuk natuurlijk, maar ik zie dat anders.
Bepaalde mods zijn zeer mooi en erg in trek en worden dus veel gebruikt. Daarna verschijnt een andere prachtige mod gemaakt door iemand anders.
Probleem is dat het merendeel van de mods in eerste instantie voor eigen gebruik wordt gemaakt, en niet met de insteek deze bruikbaar voor anderen. Resultaat; Veel mods worden dubbelop, gaan conflicten opleveren zodat de wat onervaren spelers hun hele spel overhoop halen.
Zou het niet een idee zijn om met de/een groep "bekende" modders en skinners samen iets te brouwen zodat er eindelijk eens iets fatsoenlijk ontstaat?
Ik moet denken aan dat gezegde: "slecht water zei de eend, maar hij kon niet zwemmen".
Het probleem is niet de mods maar het feit dat de nieuwelingen niet willen lezen.
Alle informatie staat op deze site en toch zie je steeds dezelfde vragen komen en mensen dezelfde fouten maken.
Is zinvoller de nieuwelingen een snel cursus forum lezen te geven.
Ik heb nergens gezegd dat de mods bagger zijn, maar dat ze vaak onbruikbaar worden omdat ze niet met andere mods samengaan.Twin schreef:Met andere woorden, alle mods tot nu toe is bagger?Bart schreef:ETS2 is al een tijdje uit. En er beginnen steeds meer en meer mods te verschijnen. Leuk natuurlijk, maar ik zie dat anders.
Bepaalde mods zijn zeer mooi en erg in trek en worden dus veel gebruikt. Daarna verschijnt een andere prachtige mod gemaakt door iemand anders.
Probleem is dat het merendeel van de mods in eerste instantie voor eigen gebruik wordt gemaakt, en niet met de insteek deze bruikbaar voor anderen. Resultaat; Veel mods worden dubbelop, gaan conflicten opleveren zodat de wat onervaren spelers hun hele spel overhoop halen.
Zou het niet een idee zijn om met de/een groep "bekende" modders en skinners samen iets te brouwen zodat er eindelijk eens iets fatsoenlijk ontstaat?
Ik moet denken aan dat gezegde: "slecht water zei de eend, maar hij kon niet zwemmen".
Het probleem is niet de mods maar het feit dat de nieuwelingen niet willen lezen.
Alle informatie staat op deze site en toch zie je steeds dezelfde vragen komen en mensen dezelfde fouten maken.
Is zinvoller de nieuwelingen een snel cursus forum lezen te geven.
Wil je ook inschrijven voor de cursus?

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...