Versie 1.2.5

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
DAFKE007
Lid
Lid

Re: Versie 1.2.5

Bericht door DAFKE007 »

HenkS1953 schreef:Werd nog niet gevraagd aan je, maar welk spel heb je, ik bedoel van welke uitgever?
Waar heb je hem gekocht, bij Bol.com of zo?
Er zijn namelijk ook verschillende patches voor verschillende uitgevers.
Ik heb hem op de officiele site van ETS2 gekocht.
Eerst heb ik ook de patch van de ETS2 site gedownload, maar die werkte ook niet.
Is het misschien beter om het spel te instaleren ? Ik heb net een nieuw profiel aangemaakt.
Maar als ik hem opnieuw instaleer kan ik nog wel de productcode gebruiken die ik gekocht heb.
Ik heb namelijk geen zin om weer geld ervoor te dokken.
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Tja, weet je, ik ben bang dat ik je niet veel verder kan helpen.
Hooguit dat je het spel opnieuw installeerd, maar eerst het "oude" spel verwijderen door naar het configuratiescherm te gaan en daar "programma's en onderdelen" aan te klikken. Er verschijnt een hele lijst met geïnstalleerde programma's op je PC, kies Euro Trucksimulator 2, rechtsklik en je kunt het programma verwijderen. Ook de map "Euro Truck Simulator 2" uit je map documenten wissen of beter hernoemen naar "Euro Truck Simulator 2 backup".
Dan opnieuw installeren en proberen of het werkt, de update installeren en eerst kijken of het werkt, pas daarna aan mods gaan denken.

Maar zoals in de eerste zin al opgemerkt, meer kan ik niet adviseren om de domme reden dat het installeren en updaten bij mij altijd meteen goed gaat, en chrast het spel op een mod dan heb ik altijd een backup klaar staan die ik maak voor ik de mod plaats. :thumbup:
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
DAFKE007
Lid
Lid

Bericht door DAFKE007 »

HenkS1953 schreef:Tja, weet je, ik ben bang dat ik je niet veel verder kan helpen.
Hooguit dat je het spel opnieuw installeerd, maar eerst het "oude" spel verwijderen door naar het configuratiescherm te gaan en daar "programma's en onderdelen" aan te klikken. Er verschijnt een hele lijst met geïnstalleerde programma's op je PC, kies Euro Trucksimulator 2, rechtsklik en je kunt het programma verwijderen. Ook de map "Euro Truck Simulator 2" uit je map documenten wissen of beter hernoemen naar "Euro Truck Simulator 2 backup".
Dan opnieuw installeren en proberen of het werkt, de update installeren en eerst kijken of het werkt, pas daarna aan mods gaan denken.

Maar zoals in de eerste zin al opgemerkt, meer kan ik niet adviseren om de domme reden dat het installeren en updaten bij mij altijd meteen goed gaat, en chrast het spel op een mod dan heb ik altijd een backup klaar staan die ik maak voor ik de mod plaats. :thumbup:
Ik begrijp het.
Toch bedankt voor het helpen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”