laptop
Re: laptop
ja kan ook een pc zijn maar had leiver een laptop gehad snap je die kun je makkelijker opbergen
Als je gaat gamen op een laptop, denk er dan wel over na dat je accu echt heel snel stuk is!
En de graphics zullen nooit zo worden als op een pc.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Als uitvallende accu er onder valt heb ik te vaak op de accu gegamed.D-saffier schreef:Als je gaat gamen op een laptop, denk er dan wel over na dat je accu echt heel snel stuk is!
WAT? ZWARTE KAT!
ik koop wel gewoon een pc
Die van mij wou niet eens meer opstarten met de accu er inRichard980 schreef:Als uitvallende accu er onder valt heb ik te vaak op de accu gegamed.D-saffier schreef:Als je gaat gamen op een laptop, denk er dan wel over na dat je accu echt heel snel stuk is!

Als je je notebook continu aan je voeding hangt moet je je batterij eruit laten... Verslijt ie ook niet
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Als je hem dan verschuift wil hij nog wel eens uitvallen, tenminste een compaq danBart schreef:Als je je notebook continu aan je voeding hangt moet je je batterij eruit laten... Verslijt ie ook niet

heb net op bol.com een asus k55vd-5x016v gezien met een videokaart van 2 gb en een Intel i5-3210M 3.1 GHz processor met 6 gb ram gezien zal dat een goede laptop kunnen zijn????????
Ja kan, maar er wordt ook een deel van het werkgeheugen ingenomen door windows zelf. En laptops zijn over het algemeen wat langzamer dan desktops. Maar je kan het proberenMartijn96 schreef:heb net op bol.com een asus k55vd-5x016v gezien met een videokaart van 2 gb en een Intel i5-3210M 3.1 GHz processor met 6 gb ram gezien zal dat een goede laptop kunnen zijn????????
Goedkoopste is denk ik nog altijd een eigen PC samenstellen, mijn PC heeft niet meer dan ~400 euro gekost en kan ETS2 soepel op hoog spelen
Mycom veiling in de gaten houden kan al veel geld schelen