Het is wel irritant dat de chauffeurs steeds weer zo nodig terug moeten naar hun eigen garage.
Ze kunnen toch ook via een andere stad rijden zodat in elk geval een deel van de rit nog wat oplevert...
Dat moet echt gefixt worden want nu maken ze bijna geen winst.
Geschiedenis van inkomen
-
- Lid
-
- Lid
Re: Geschiedenis van inkomen
Ik heb dat probleem ook wel beetje, maar naar mate de tijd vordert worden de chauffeurs beter (je kan overigens aangeven waar de chauffeur beter in moet worden) en krijg je ook minder lege vrachten. Gister van een vriend hoorde ik, hij heeft 2de garage in bratislava, en zijn chauf had een ritje naar swansea en kreeg daar ruim 20.000 euri voor

www.lsportal.nl
Farming Simulator
Farming Simulator
Ik speel nu 4 dagen, en mijn chauffeur zit nu op een gem. winst van 3.45 per kmschenksander schreef:Het is wel irritant dat de chauffeurs steeds weer zo nodig terug moeten naar hun eigen garage.
Ze kunnen toch ook via een andere stad rijden zodat in elk geval een deel van de rit nog wat oplevert...

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Ik merk dat het inkomen van m'n chauffeurs inderdaad erg tegenvalt op laag level, ritjes leveren zo'n 1000 euro op, en regelmatig kost het alleen maar geld vanwege een lege vracht. Maar naar mate de chauffeurs een hoger level bereiken wordt het wat beter, nu al ritjes van z'n 2000 tot 3000 euro. Nog steeds weinig, gezien de fiske investering van ongeveer 400.000 euro, maar ik heb er hoop in dat het uiteindelijk beter gaat.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Ik heb er 1 die verdiendt zelf 16,85 per km en 1 die ik eruit schop die -1,71 per km.D-saffier schreef:Ik speel nu 4 dagen, en mijn chauffeur zit nu op een gem. winst van 3.45 per kmschenksander schreef:Het is wel irritant dat de chauffeurs steeds weer zo nodig terug moeten naar hun eigen garage.

Welk level is hij dan?
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Misschien een tipje voor degene die hun chauffeurs nog moeten trainen: train ze niet op gebalanceerd, maar eerst lange afstanden en dan de rest een voor een afgaan, hierdoor krijgen ze sneller ervaring en verdienen ze meer 

In een mail richting SCS software heb ik dit al aangegeven. Ik wil graag de historie van mijn eigen ritten kunnen zien en de historie van de AI chauffeurs.
Met de vlam in de pijp,
Boby
Met de vlam in de pijp,
Boby
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
-
- Lid
Als je voor je baas rijdt of voor jezelf zit daar ook bijna geen verschil in.. vind ik ook wel slecht. en ik wil net als in PTTM voor mijn chauffeurs.kunnen plannen. en in pttm kwam je ze ook echt tegen enzo...