als je eenmaal stuurtje hebt wil je niks anders en ik vind dat je best wel wat meer kan betalen want dan heb je ook echt wat
het is het geld wel waard
koppelingspedaal
- jarnelieftink13
- Lid
Re: koppelingspedaal
ether piraten aan de macht
indd en als je de koppelingsfunctie hebt gebruikt wil je helemaal niet meer andersjarnelieftink13 schreef:als je eenmaal stuurtje hebt wil je niks anders en ik vind dat je best wel wat meer kan betalen want dan heb je ook echt wat
het is het geld wel waard

-
- Lid
oke, dus dan word het meer real life rijden... Koppeling oplaten komen gas.. 

jup en faal je dan slaat ie af

-
- Lid
oke i like it ! ik ga nog even verder kijken naar een stuur, Suggesties altijd welkom hieronder:HarmY schreef:jup en faal je dan slaat ie af

Kijk de G27 blijft gewoon de beste.... en daar betaal je ook voor 
Mij was hij eerst ook te duur dus had ik een goedkoper stuur gekocht...
en toen een losse versnellingspook omdat dat veel leuker is ....
en samen ben ik alsnog €190 betaald dus heb ik wel spijt van dat ik de G27 niet heb gehaald voor 50 euries meer...
maar ik weet niet als je nog meer race spellen ofzo doet .. maar de G27 is gewoon het wel waard

Mij was hij eerst ook te duur dus had ik een goedkoper stuur gekocht...
en toen een losse versnellingspook omdat dat veel leuker is ....
en samen ben ik alsnog €190 betaald dus heb ik wel spijt van dat ik de G27 niet heb gehaald voor 50 euries meer...
maar ik weet niet als je nog meer race spellen ofzo doet .. maar de G27 is gewoon het wel waard

rick728 schreef:en met een logiyech g25 gaat het daar ook niet mee ben van plan die te kopen
jah daar kan het wel mee maar die zul je niet snel in winkels tegen komen omdat ze nou de G27 hebben
-
- Lid
Ik denk dat ik een G27 ga kopen, ik hoor van veel dat de kwaliteit hoog is...
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Goed idee!jztrucking schreef:Ik denk dat ik een G27 ga kopen, ik hoor van veel dat de kwaliteit hoog is...

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
jztrucking schreef:Ik denk dat ik een G27 ga kopen, ik hoor van veel dat de kwaliteit hoog is...

maar dan kan je der ook zeker wel 5 jaar gebruiken als je em normaal gebruikt XD