Release in België
- Driesking5
- Lid
Re: Release in België
Game Mania is ook in België actief, maar ETS 1 is maar sinds December in de Belgische shops verkrijgbaar. Ik heb ETS 1 dan ook gekocht op de website van ETS. Nu zit ik wel zonder cd...
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik neem aan dat je een bevestigingscode hebt gekregen toen je hem kocht? Dat is zegmaar je sleutel tot jouw digitale kopie van de game. CD's kunnen kapot gaan, digitale code's niet. Het is enkel een voordeel dat je hem niet op cd hebt. Direct een code digitaal verzilveren is het nieuwe verzekeren 

Voetje voor voetje, zo kom je verder!

- Driesking5
- Lid
ik denk van niet, hoe kan ik een digitale code herkennen?
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat is normaal gezien een code net zoals een ander. Een normale serial code. Heb je dan na de aanschaf mischien een e-mail gehad met de download link er in? Of na het betalen een koppeling naar de downloadsite?
Anyhow, België is vrij dicht bij Nederland, als je over de grens gaat, kun je hem daar halen
. De uitvoeringen van de games van SCS zijn meestal niet regio gebonden.
Anyhow, België is vrij dicht bij Nederland, als je over de grens gaat, kun je hem daar halen

maar die andere games kan je wel kopen in belgie zoals ets - gts -uks en waarschijnlijk ook nog meer
met de vlam in de pijp

- Driesking5
- Lid
ETS kan je nu in belgië kopen, maar GTS, UKTS niet. Vroeger verkochten ze nog 18WoS maar nu ook niet meer. Dan verder over mijn ETS, ik had wel op voorhand de demo gedownload, dus die stond op mijn pc, toen ik het gekocht had, moest ik gewoon op het icoontje op het bureaublad klikken en nog een kleine installatie doorvoeren. Ik zou wel naar Nederland willen om ETS 2 te kopen, maar ik woon tegen de Franse grens in West-Vlaanderen en kan nog niet rijden 

dries daar heb je het fout ukts en gts kan je wel kopen in belgie
in mediamarkt ik heb ze zelf daar gekocht
in mediamarkt ik heb ze zelf daar gekocht
met de vlam in de pijp

- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dan neem je contact op met gasten zoals ik en dan vraag je ze of ze zo aardig willen zijn om het voor jou aan te schaffen en het op de post te doenDriesking5 schreef:ETS kan je nu in belgië kopen, maar GTS, UKTS niet. Vroeger verkochten ze nog 18WoS maar nu ook niet meer. Dan verder over mijn ETS, ik had wel op voorhand de demo gedownload, dus die stond op mijn pc, toen ik het gekocht had, moest ik gewoon op het icoontje op het bureaublad klikken en nog een kleine installatie doorvoeren. Ik zou wel naar Nederland willen om ETS 2 te kopen, maar ik woon tegen de Franse grens in West-Vlaanderen en kan nog niet rijden

- Driesking5
- Lid
dat is inderdaad geen slecht idee ;p
(en ik ben nog nooit in de mediamarkt geweest...) Wel in de Saturn, Game Mania, ...
(en ik ben nog nooit in de mediamarkt geweest...) Wel in de Saturn, Game Mania, ...
ik denk dat in belgie gewoon de zelfde release is als in nederland neem ik aan