hij staat op de PC (Windows XP), maar welke videokaart er in zit weet ik niet, ik weet niet eens welke er allemaal zijn...
help
Re: help
Euhmm ik draai zelf ok een dual core E5200 op 3.0 en heb ok eigelijk een graka van 256 mb een GeForce 8400GS! Intern geheugen momenteel 3 gig! En heb alles op High en hij draait perfect Het ligt ok denk ik aan je graka welke je hebt!VolvoFH schreef:Ik heb een core to duo en een 265mb videokaart en daar werkte ets perfect op. Nu niet meer op het hoogste beeld (schokken) en lagere kwaliteit beeld (super lelijk) dus ik denk dat je toch een videokaart moet hebben boven de 265 mb.
@Nathan: Ga eens op Bureaublad
Rechter muis -> Eigenschappen
Dan tabblad Instellingen en dan onder rechts op Geavanceerd!
Dan heb je daar meestal een Tabblad bij met naam van je videokaart op en model!
En anders kun je onder tabblad Adapter kijken
Re: help
Jij hebt een OnBoard video kaart en ik vrees dat je daar niet echt op kunt spelen. En ik kan ok nergens vinden hoeveel mb je hebt!
//Edit//
Ik kwam toevalig nog een link tegen. Ik zit eigelijk niet zo goed in Shared Memory kaartjes.
Maar wat ik over heb gevonden is dat je Shared Memory kaart hebt!
Dus het plukt geheugen van je intern geheugen. 'Hoeveel ram heb je?'
Maar hoeveel die maximaal kan zou ik niet weten.
Zie bij me zelf ok dat ik 512 mb heb terwijl me kaart eigelijk 256 is dat snap ik ff niet
Iemand een idee hoe dat kan? het is een GeForce 8400GS!
//Edit//
Ik kwam toevalig nog een link tegen. Ik zit eigelijk niet zo goed in Shared Memory kaartjes.
Maar wat ik over heb gevonden is dat je Shared Memory kaart hebt!
Dus het plukt geheugen van je intern geheugen. 'Hoeveel ram heb je?'
Maar hoeveel die maximaal kan zou ik niet weten.
Zie bij me zelf ok dat ik 512 mb heb terwijl me kaart eigelijk 256 is dat snap ik ff niet
Iemand een idee hoe dat kan? het is een GeForce 8400GS!