hallo,
ik heb net ETS geinstalleerd en ik heb het spel simpel kunnen opstarten maar als ik wil beginnen met spelen is alles zwart. hoe krijg ik dat zwart weg?
help
Re: help
directx 10 downloaden of een update zoeken voor je videokaart.
dat heeft bij mij geholpen
dat heeft bij mij geholpen
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Sorry was die dag een beetje kortaf Maar dan is je videokaart dus volgensmij te zwak :O of je processor te traagPhantom schreef:Als je zo'n reactie geeft, geef hem dan meteen even een paar suggesties van wat voor kaart hij kan gebruiken.
Nu draag je ook niks bij aan zijn vraag.
Geeft niks, we zijn allemaal mensen he.
Kzal ook eens ff slim doen, let op he.
Wat voor videokaart heb je eigelijk?
Staat ETS op een laptop of op een pc?
Als je een onboard videokaart hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk daar aan, zelfs moderne moederborden beschikken niet over een videokaart(je) waar je fatsoenlijk ETS mee kan draaien.
Maar geef ons eerst maar even wat meer info over de setup van je systeem.
Schijfruimte, Geheugen, Processor, Videokaart (met MB erbij aub) en ga zo maar door.
Als we die info hebben kunnen we je wat beter helpen.
Deze info vind je grootendeels bij Aparaatbeheer van je systeem.
Kzal ook eens ff slim doen, let op he.
Wat voor videokaart heb je eigelijk?
Staat ETS op een laptop of op een pc?
Als je een onboard videokaart hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk daar aan, zelfs moderne moederborden beschikken niet over een videokaart(je) waar je fatsoenlijk ETS mee kan draaien.
Maar geef ons eerst maar even wat meer info over de setup van je systeem.
Schijfruimte, Geheugen, Processor, Videokaart (met MB erbij aub) en ga zo maar door.
Als we die info hebben kunnen we je wat beter helpen.
Deze info vind je grootendeels bij Aparaatbeheer van je systeem.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Ik heb een core to duo en een 265mb videokaart en daar werkte ets perfect op. Nu niet meer op het hoogste beeld (schokken) en lagere kwaliteit beeld (super lelijk) dus ik denk dat je toch een videokaart moet hebben boven de 265 mb.