In het scs bestand van deze truck:
vond ik een dds bestand met een andere skin met de naam paint1 en tevens een paint1.tobj en een paint1.dif_spec.add.env.mat
Ik dacht: hee, als ik nou de oude color.dds en color.tobj verwijder en de naam van alle paint1 bestanden verander in color dan heb ik de skin op de truck. Maar dat werkt dus niet want als ik dat doe komt-ie er zo uit te zien:
Ik heb ook al geprobeerd te doen wat Karkamel schrijft in z'n handleiding voor het skinnen van een truck maar dat werkt ook niet.
Als reactie op het vorige topic wat ik hierover had aangemaakt schreef Phantom dat ik met het .tobj bestand niets hoefde te doen, alleen maar het paint1 bestand hernoemen in color en dan zou het goed moeten zijn.
Ook dat heb ik geprobeerd, helaas zonder het gewenste resultaat.
Iemand nog andere ideeën wat er mis kan zijn?
Probleem met skin
Re: Probleem met skin
Sla je het bestand wel goed op?
Als dat niet het geval is krijg je ook altijd andere kleuren dan eigelijk de bedoeling was, zo wil het wel eens gebeuren dat een truck helemaal paars is.
Als dat niet het geval is krijg je ook altijd andere kleuren dan eigelijk de bedoeling was, zo wil het wel eens gebeuren dat een truck helemaal paars is.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
@Phantom: wat ik doe is het scs bestand openen met winrar en dan de namen van de paint1.dds en paint1.tobj bestanden veranderen in color.dds en color.tobj.
Blijkbaar doe ik dan toch iets verkeerd want ik krijg niet het gewenste resultaat.
Verdere hulp/suggesties zijn welkom.
Blijkbaar doe ik dan toch iets verkeerd want ik krijg niet het gewenste resultaat.
Verdere hulp/suggesties zijn welkom.
dan krijg je dat he:D de .tobj files en de.mat files moet je afblijven:D grtzz spatje je moet gewoon je .dds file kleuren
Het paint1.dds bestand heeft al de kleuren die ik wil hebben. Maar als ik de naam verander in color.dds dan krijg ik de skin niet op de truck.
Ik weet op dit moment echt niet meer wat ik nog kan proberen om de gewenste skin op de truck te krijgen. Misschien is er een skinner bereid om het scs-bestand eens voor me te bekijken en te zien wat er moet gebeuren om het door mij gewenste resultaat te krijgen?
Ik weet op dit moment echt niet meer wat ik nog kan proberen om de gewenste skin op de truck te krijgen. Misschien is er een skinner bereid om het scs-bestand eens voor me te bekijken en te zien wat er moet gebeuren om het door mij gewenste resultaat te krijgen?
Laatst gewijzigd door monnetje op do 03 sep 2009, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ok mjah de naam mag je niet veranderen omdat je de truck zo exporteert en hij is dus met de orginele naam paint01.dds geexport dus dat betekend dat je de namen ook nie mag veranderen grtzz spatje
Ok Spatje bedankt voor de info. Maar het brengt me nog niet echt dichter bij de oplossing van het probleem.
Je download de truck, en je past de originele .dds aan. Verder blijf je overal van af.
Helaas is het in dit geval niet zo simpel Erwin. Als dat zo was dan had ik het gewenste resultaat wel al bereikt.
Dit is de paint1.dds met de skin die ik op de truck wil hebben:
Simpelweg de naam veranderen in color.dds werkt dus niet.
Daarom nogmaals het verzoek: is er een skinner die voor mij het scs-bestand van de Longline eens wil bekijken om te zien of het door mij gewenste resultaat bereikt kan worden?
Dit is de paint1.dds met de skin die ik op de truck wil hebben:
Simpelweg de naam veranderen in color.dds werkt dus niet.
Daarom nogmaals het verzoek: is er een skinner die voor mij het scs-bestand van de Longline eens wil bekijken om te zien of het door mij gewenste resultaat bereikt kan worden?
Ik weet niet hoe je moet skinnen en alles maar, vraagje ga je deze mooie truck ook aanbieden voor downloaden ben namelijk opzoek naar deze truck heb hem gezien bij truckstar festival "08 in assen.
Het is een vette bak dus hoop dat het je gaat lukken.
Het is een vette bak dus hoop dat het je gaat lukken.