moderator...LEES DIT!!

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
Michael1234
Lid
Lid

Re: moderator...LEES DIT!!

Bericht door Michael1234 »

Zolang je niet kan leven met de regels op dit forum heb jij pech.
Er zijn maar weinig mensen(jij alleen?) die zeiken over het feit dat reclame maken over sites en/of VTC's niet mag op deze site.
Of je respecteer hoe deze site werkt, of je zoekt een andere "trucksimulator" site op.

Hoewel het wel vreemd is dat er wel een optie zit op het gebruikers paneel om een site aan je profiel te koppelen :think:

Maar ja, ik stop nu mijn kant van de discussie. vind het een nutteloze discussie worden over een persoon die het niet eens is over de regels en dus gaat lopen zeuren :crazy:
cobra902
Lid
Lid

Bericht door cobra902 »

Omg dit failed opzich best wel.
Als mensen uitzichzelf stoppem met discusieren geven ze of toe dat ze zwak zijn, of in dit geval hun vocabulaire gaat niet verder of ze geven zich gewonnen...toch bedankt. En nee waarom denk je dat deze site zoveel leden heeft?? Je moet je REGISTREREN om te downloaden....80% van al je lede. Hebben nog nooit van dit forum gehoord....zwak. Met regels kan k leven maar dit lijkt net een staatsgevangenis..... Failure
Without fear there is no bravery.
Without bravery there is no fear.
Moraal: het leven opzich is niet moeilijk maar de mensen maken het niet makkelijk..
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

Je topic is verwijderd, omdat deze in strijd was met de regels.
Dus hierbij sluit ik het onderwerp om meer ruzie o.i.d te voorkomen!
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door willem123456 »

cobra902 schreef:Omg dit failed opzich best wel.
Als mensen uitzichzelf stoppem met discusieren geven ze of toe dat ze zwak zijn, of in dit geval hun vocabulaire gaat niet verder of ze geven zich gewonnen...toch bedankt. En nee waarom denk je dat deze site zoveel leden heeft?? Je moet je REGISTREREN om te downloaden....80% van al je lede. Hebben nog nooit van dit forum gehoord....zwak. Met regels kan k leven maar dit lijkt net een staatsgevangenis..... Failure
Staatsgevangenis... ik ben niet op de hoogte ervan dat wij hier mensen opsluiten...
Prima, begin je eigen website zonder regels, zorg ervoor dat iedereen lid wordt van het forum en geef nooit een discussie op met iemand die toch niet luistert...
Regels zijn er nou eenmaal omdat we een grote website zijn, en dan kun je niet alles per geval bekijken, dan moet je standaard-procedures hebben ;)

En het VTC-verhaal, ikzelf persoonlijk heb al mooi wat jaren ervaring daarmee, nooit een VTC langer dan een paar maand ;)
Vandaar die regel, als iedereen reclame maakt voor een VTC die zomaar weer weg is... ;)
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Hey vriend,

Ik vind het best triest waar je mee bezig bent. Je topic wordt verwijderd omdat er een regel wordt overtreden, ben je het er niet mee eens, waarom contacteer je ons dan niet persoonlijk? Waarom maak je hier een topic en val je het hele forum ermee lastig. Andere leden hebben hier niets mee van doen, want jij maakt er een probleem van met ons, dus moet je het ook gewoon met ons oplossen, of degene in kwestie die je topic heeft verwijderd.

Verder, je wil discussiëren? Er wordt een citaat uit de regels gehaald, en jij gaat vragen om argumenten? Waarom wil je een argument hebben? Die regel zegt op zichzelf toch genoeg, dus hoef je er ook geen argument bij te hebben. Als wij zo'n regel hebben, kun je ook wel bedenken dat deze er niet klakkeloos in is gezet, dit hebben we met een reden gedaan, die jij wellicht niet kent omdat je nog niet lang genoeg lid bent.

Ja, je moet je registeren om te kunnen downloaden, waarom? We willen geen hit and runners. We willen een leuke, gezellige maar ook leervolle community. Als mensen hier alleen heen komen om downloaden, hebben we daar niets aan. We willen ze uitnodigen om te zien hoe leuk een forum kan zijn, en we proberen ervoor te zorgen dat iedereen een steentje bijdraagt.

Stoppen met een discussie wil niet per direct zeggen dat degene de zwakste is, het kan ook gewoon weg de verstandigste zijn.

Misschien hebben we veel regels, ja, maar we zijn ook een groot forum, we proberen het forum zo overzichtelijk en gangbaar mogelijk te houden. Een groot forum als dit modereren vergt veel tijd als je niet diverse regels opstelt.

Conclusie; Lees de regels, en hou je daar gewoon aan. Achter iedere regel zit een betekenis. ;)

Sorry dat ik hier nu nog even reageerde, je mag me PB'en indien je daar behoefte aan hebt. ;)

Anyways, niets van wat ik hier zeg is aanvallend bedoeld.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gesloten

Terug naar “Algemeen”