moderator...LEES DIT!!

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
cobra902
Lid
Lid

moderator...LEES DIT!!

Bericht door cobra902 »

beste moderators.

Mijn vorige topic is verwijderd....ik vind dit echt volkomen belachelijk.... het heeft toch met ets te maken? Ik geef geen link tot een andere "download" site. Maak dan een plek waar over VTC's gepraat kan worden want geloof me....hier maak je echt geen vrienden mee.

hoop dat jullie hier iets mee kunnen maar vooral ook iets mee doen! want dit.....sorry maar dit slaat echt alles
Without fear there is no bravery.
Without bravery there is no fear.
Moraal: het leven opzich is niet moeilijk maar de mensen maken het niet makkelijk..
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Re: moderator...LEES DIT!!

Bericht door cojones »

Het Reglement schreef:Het is verboden om reclame op deze website te maken voor andere (trucksimulator) site's/download site's in: signatures en avatars; forum berichten; nieuws-reacties; download-reacties; chatbox; of waar op deze website dan ook
duidelijk genoeg?
cobra902
Lid
Lid

Bericht door cobra902 »

Voordat je gaat of tenminste probeert te discusieren geef dan Goede argumenten en verschuil je niet achter een soort van regels.
Het gaat over ets en je kan op mijn site niks downloaden dus dat is sws niet in strijd met de regels. 2. Ik heb niks op de site staan wat deze site eventueel in kwaad daglicht zetten en 3. Jullie noemen dit een "trucksimulator" site maar geven mensen niet de kans om vtc's te bespreken (terwijl dat ook bij ets hoort)... Het komt er dus op dat dit gewoon totaal nergens op slaat....nu jij weer (dit keer geen verschuil achter regeltjes ;))
Moraal: het leven opzich is niet moeilijk maar de mensen maken het niet makkelijk..
Michael1234
Lid
Lid

Bericht door Michael1234 »

cojones schreef:
Het Reglement schreef:Het is verboden om reclame op deze website te maken voor andere (trucksimulator) site's/download site's in: signatures en avatars; forum berichten; nieuws-reacties; download-reacties; chatbox; of waar op deze website dan ook
duidelijk genoeg?
Voordat je gaat of tenminste probeert te discusieren geef dan Goede argumenten en verschuil je niet achter een soort van regels.
't is wel waar ;)
hij laat alleen een regel uit het regelement zien, zoals wel vaker gebeurt bij dit soort dingen.
Wat dus duidelijk is, is dat er op geen enkele manier reclame gemaakt mag worden over wat voor site dan ook.
De voornaamste reden dat VTC's niet toegestaan zijn is omdat de meeste bedrijfjes binnen een paar dagen/weken weer gestopt zijn.
Als iedereen kleine VTC's zou neer pleuren hier, dan heb je binnen een korte tijd heel wat VTC's waar niet iedereen op zit te wachten, en als ze weer stoppen dan zit je opgescheept met al die topics.
Maar wat is verder je probleem nou?
Je start hier alleen een topic omdat je opgefockt bent, omdat je topic is verwijderd.
dus,
Het gaat over ets en je kan op mijn site niks downloaden dus dat is sws niet in strijd met de regels.
Het is verboden om reclame op deze website te maken voor andere (trucksimulator) site's/download site's
het is dus wel in de strijd met de regels, omdat ook jij reclame maakt voor een site, en dat mag dus niet.
Ik heb niks op de site staan wat deze site eventueel in kwaad daglicht zetten
dat zal dan wel, maar reclame maken voor een andere site mag dus niet ;)

't is zo simpel, lees de regels eens door. dan had je wel geweten dat het niet mag.
dan hoef je ook niet van dit soort nutteloze topics te starten.

Goed, nu jij weer, en nu niet weer zeggen dat je niet in de strijd bent met de regels ;)
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

daar geef ik je gelijk in cobra
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door willem123456 »

Regels zijn er en je zult je er aan moeten houden ;)
Bovendien ben je daar bij registratie mee akkoord gegaan. ;)
VTC-reclame is niet toegestaan omdat, zoals michael1234 al zegt, het teveel troep op het forum oplevert van honderden VTC's die allang niet meer bestaan enzo. ;)
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
cobra902
Lid
Lid

Bericht door cobra902 »

Hehe eindelijk een persoon die met argumenten komt....yeah de vorm van discussieren is bekent.

Maar oke. Ik heb een topic gestart, niet omdat ik opgefokt ben (zoals sommige hier beweren) maar omdat dit een trucksimulator forum is dus waar de mogelijkheid zou moeten zijn om vtc's onder de mensen te brengen. Waarom denk je dat ieder vtc kapt? Als je er nergens op dit forum ook maar 1 woord over mag zeggen zal niemand weten dat het bestaat en voor 1 persoon ga jij geen vtc beginnen (lijkt me) dus lijkt het me logisch dat het stopt. Je mag geen reclame maken en/of over ook maar 1 andere ets site praten want dat is zogenaamde reclame. Oftewel deze site wil met waarschuwingen en bans groot worden? en hoeveel vrienden/leden denk je daarmee te maken/krijgen?

Op deze site alleen staat echt niet alles van ets en/of andere truck simulator games. Denk aan vtc's. Veel personen denken ik start een vtc, typen bij google ets in en zien deze site. Omdat deze site vrij groot is ga je ervan uit dat je hier wel kan zeggen dat je een vtc hebt. En dan word je topic verwijderd??? Tell me waar is de logica???

Dat er regels zijn dat snapt iedereen, daar hoef je geen dove,stomme of blinde voor te zijn maar je kunt ook overdrijven....straks is het zo dat je alleen al bij "a" al een bericht krijgt van waarschuwing. Reden.....je vervuilt het forum....logica? Nee meer kapot maken van je eigen site met onzin regels.... geen wonder dat alleen deze site de mod site is.... Jullie verbieden ongeveer alle andere sites dus blijft alleen deze over....erg jammer
Michael1234
Lid
Lid

Bericht door Michael1234 »

cobra902 schreef: Op deze site alleen staat echt niet alles van ets en/of andere truck simulator games. Denk aan vtc's. Veel personen denken ik start een vtc, typen bij google ets in en zien deze site. Omdat deze site vrij groot is ga je ervan uit dat je hier wel kan zeggen dat je een vtc hebt. En dan word je topic verwijderd??? Tell me waar is de logica???
lees willem zijn post nog eens door, topic word verwijderd vanwege overbodige vervuiling, je kan dan wel een grote VTC hebben, maar dan nog stoppen er nog veel.
en dan krijg je gewoon forum vervuiling. zolang een VTC zou lopen zou het niet erg zijn.
Maar ga je mensen toestaan om over VTC's te praten, dan heeft binnen de kortste keren bijna iedereen een VTC, zonder chauffeurs, want iedereen heeft zelf al een VTC gestart. Een tijd terug was er nog een Trucksimulators.nl VTC, maar omdat enkele belangrijke mensen in die VTC (modders etc.) het lieten liggen bestond dit nou niet bepaald lang. zelfs deze VTC, welke erg groot was, stopte binnen de kortste keren omdat er gewoon problemen gestapeld werden in de VTC.
cobra902 schreef: straks is het zo dat je alleen al bij "a" al een bericht krijgt van waarschuwing. Reden.....je vervuilt het forum....logica? Nee meer kapot maken van je eigen site met onzin regels.... geen wonder dat alleen deze site de mod site is.... Jullie verbieden ongeveer alle andere sites dus blijft alleen deze over....erg jammer
je kan ook overdrijven, niemand verbied hier dat andere sites verboden zijn om op te zetten.
het plaatsen van links naar die site op dit forum is gewoon verboden.
Zelf vind ik het ook een beetje raar, in de Trainz wereld, waar ik ook veel zit, word het niet eens reclame genoemd, er word zelfs gewerkt met partner sites, en sites van de maand.
voornamelijk verpakt in het kopje 'links' op de startpagina van de site.
dat was wel prettiger geweest.
maar het is op deze site gewoon verboden.
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Btw sorry dat ik zo kortaf antwoorde zonder argumenten.
Ik was al een beetje geïrriteerd en dit heb ook laten blijken tegenover je.
Dit was niet de bedoeling, nogmaals mijn excuses
cobra902
Lid
Lid

Bericht door cobra902 »

Ik moet tot mijn spijt zeggen dat ik dat niet met je eens ben.
Jongens van mijn leeftijd vinden het leuk om een vtc te beginnen want we kunnen ermee uit de weg.
Jongens van 13 ofzo die zullen nog veel minder in staat zijn een vtc te starten omdat ze het rijden nog te leuk vinden. Als jij even nagaat hoeveel jongens van 13/14 dit spel spelen en jongens van 17/18 dan zul je wel zien dat wij ver in de minderheid zijn. Echter ben ik het wel met je eens dat je zegt dat we uiteindelijk geen chauffeurs meer hebben.omdat sommige toch een vtc beginnen zonder echt erbij na te denken wat het inhoud.

Ik ben wel van.mening dat je een new topic aan kan maken en daar regels aan bind. Zoals 1x een vtc en als die kapot gaat nooit meer. Kun je ook weer moderators aan nemen om het te checken... Helpy ook nog wat in dd werkeloosheid ;) echter vind ik ook dat deze site meer met andere kan samenwerken en de.regels versoepelen. Ik zit op redelijk veel fora's. Van ict tot auto techniek maar deze is toch wel het forum als jet gaat om regels....zo vind je ze niet vaak (niet in positieve zin)
Gesloten

Terug naar “Algemeen”