Ziet d'r al heel goed uit
Ga zo door, kan niet wachten op meer screens, idd
Euro Map GTS/ATS 2011
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Euro Map GTS/ATS 2011
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Super Dik Tobias!
Ga zo Door !
Ga zo Door !
- monkeysven
- Ere-Lid
Ziet er super uit Tobias
- Davy.de.Fauw
- Lid
mooi man!
Hallo allemaal,
Ik heb gisterenavond besloten dat ik mijn map-base (dus de scs-files) ga herbouwen, omdat mijn vorige base een rommeltje was geworden . Dit betekent dat het waarschijnlijk wat langer gaat duren voor er weer nieuwe screens komen, maar van het weekend zal ik zoveel mogelijk mijn best doen!
Ook ga ik nu zelf als skinner en modder aan de slag, aangezien ik het allebei al aardig onder de knie heb. Ik heb gisteren een Deens wegenbord nagemaakt en ook ben ik nog trailers aan het skinnen. Mijn doel is 100 verschillende bedrijven, dat brengt de nodige variatie in de map.
Hier een paar bedrijven die ik al heb (vooral denen ):
-Hovotrans (NL)
-Andreas Andresen (DK)
-Blue Water (Koeler) (DK)
-Michalec (PL)
-Freja (DK)
-Kim Johansen (DK)
Het enigste waarbij ik nog hulp kan gebruiken is het maken van een template voor map models en een tip van een truck die makkelijk skinbaar is, zodat ik ook echte vrachtwagens van bedrijven kan maken (Het liefst een zo klein mogelijke PMG, en niet locked! Anders kan ik er geen model van maken )
Ik hoop dat jullie de nieuwe map nog mooier zullen vinden dan de vorige
Met vriendelijke groet,
Tobias
Ik heb gisterenavond besloten dat ik mijn map-base (dus de scs-files) ga herbouwen, omdat mijn vorige base een rommeltje was geworden . Dit betekent dat het waarschijnlijk wat langer gaat duren voor er weer nieuwe screens komen, maar van het weekend zal ik zoveel mogelijk mijn best doen!
Ook ga ik nu zelf als skinner en modder aan de slag, aangezien ik het allebei al aardig onder de knie heb. Ik heb gisteren een Deens wegenbord nagemaakt en ook ben ik nog trailers aan het skinnen. Mijn doel is 100 verschillende bedrijven, dat brengt de nodige variatie in de map.
Hier een paar bedrijven die ik al heb (vooral denen ):
-Hovotrans (NL)
-Andreas Andresen (DK)
-Blue Water (Koeler) (DK)
-Michalec (PL)
-Freja (DK)
-Kim Johansen (DK)
Het enigste waarbij ik nog hulp kan gebruiken is het maken van een template voor map models en een tip van een truck die makkelijk skinbaar is, zodat ik ook echte vrachtwagens van bedrijven kan maken (Het liefst een zo klein mogelijke PMG, en niet locked! Anders kan ik er geen model van maken )
Ik hoop dat jullie de nieuwe map nog mooier zullen vinden dan de vorige
Met vriendelijke groet,
Tobias
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Good Luck!
Veel Succes !
Ik wens je zeer veel succes ermee