Anihilation's verhalen

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
~Yøeri
Lid
Lid

Re: Anihilation's columns

Bericht door ~Yøeri »

Michael1234 schreef:mening geven mag altijd.
maar in de vorm van columns vind niet iedereen dat nodig.
omdat de meesten hier zijn om te praten over trucksimulators en niet over politiek gezeik en levensverhalen van anderen.
Amen!
Afbeelding

J.Vrolijk Crew
Jowel
Lid
Lid

Bericht door Jowel »

~Yøeri schreef:
Michael1234 schreef:mening geven mag altijd.
maar in de vorm van columns vind niet iedereen dat nodig.
omdat de meesten hier zijn om te praten over trucksimulators en niet over politiek gezeik en levensverhalen van anderen.
Amen!
:clap: :clap:
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
ingmar^
Lid
Lid

Bericht door ingmar^ »

Laat deze jonge lekker in zijn sas het is ook zijn "Persoonlijke" blog :mrgreen:
met een gangetjeee!
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door monkeysven »

Inderdaad Ingmar!
Als iemand nu nog commentaar heeft krijg je een ban, het is gewoon persoonlijke blog waar je alles mag plaatsen wat je wilt.
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door Anihilation »

Mischien geen vrachtwagen, maar toch iets op wielen: M'n bestelbusje voor m'n nieuwe job:
Afbeelding

Later volgen nog wel foto's van de Master (ghehe xD) in actie met natuurlijk mij achter het stuur.

Niet echt een column vandaag, maar een nieuwtje om ook wat mensen tegemoed te komen hier ;)
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Ik ben bezig met een misdaad verhaal. Het onderwerp is een trucker die slachtoffer is van een conspiracy. Het begint met een moord op zijn vriend. Zij staan samen op een rustplaats in roemenië. Ik zal aan het einde van deze week het begin posten. Ik hoop dat het aanslaat ;)

Afbeelding

Afbeelding
scaniaforlive
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door scaniaforlive »

ik ben benieuwd :D
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Afbeelding
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bij deze een voorproefje. Ongepolijst weliswaar. ;)

Hoofdstuk 1: ADRotzooi
“******** toch, die stomme Grieken kunnen ook niks. Slingeren als een ziekte natuurlijk. Als ik ze uitleg dat ze het die bagger in het middelste compartiment moeten laden, laden ze in het voorste en achterste.” ”Tja Henk", klonk het uit de radio, " die Grieken hebben daar toch lak aan. Wees blij dat ze er geen immigrant in hebben gestoken!” Henk schaterde het uit. Hij was samen met zijn truckermaatje Simon op weg van Griekenland naar Litouwen. Henk reed met waterstofperoxide en Simon had zijn koeltrailer achter zijn MAN gehangen. Henk en Simon kenden elkaar al jaren. Ze waren begonnen als binnenland rijder, maar waren later ieder voor zich begonnen. Henk had al zijn zuur verdiende geld in een gloednieuwe Scania T580 gestoken. Simon reed nog steeds met zijn oude MAN. Dat ding moest een vermogen kosten in onderhoud, maar dat bleek z’n makker niet te deren.

Het was al vroeg beginnen schemeren, er was zware sneeuwval op komst. Henk vloekte, met zo’n instabiele trailer kon hij gladheid zeker niet gebruiken. Hij keek ver vooruit naar de ondergaande zon. Vlak achter hem reed Simon met z’n feta kaas. Henk gniffelde, dat gebrul van die koelmachine had hij nooit charmerend gevonden. Hij keek in zijn spiegel en zag iets dat hem al enkele honderden kilometers mateloos had gestoord. Een zwarte Ford Focus die al tijden achter hem had gereden. Waarom 80 rijden als je er met 130 langs kon blazen? Stomme automobilisten, te bang om een vrachtwagen in te halen? Maar dat argument ging niet meer op, de Ford reed toch echt naast hem. En hard ook. Hij perste zich in het minieme gaatje tussen Henk en de auto voor hem. Wat een idioot, dacht Henk. Plots Ging de Ford vol op z’n rem. “SHIT!!”, brulde Henk en ook hij ging vol in de ankers. Het was niet voldoende en hij ramde de achterkant van de Ford. “Daar gaat m’n nieuwe Bullbar”, schreeuwde Henk. Een stem klonk door de radio: Henk, alles in orde? Wat was dat man?” “Een debiele Sloveen, die zwarte Ford Focus waar ik me al een tijdje aan ergerde, kwam me voorbij en gaat vol in de ankers. Ik stop op de vluchtstrook om de schade op te nemen, rijd jij maar door naar het eerstvolgende tankstation.” ”Is goed, wees voorzichtig, je weet nooit.” “Ik denk dat dat rund voorzichtiger moet zijn! Ik ben laaiend!” En hij verbrak de verbinding.

Henk ging de vluchtstrook op, achter de zwarte Ford aan. Toen hij uitstapte, stond de automobilist al naast de Ford. Druk gebarend naar z’n hoofd of Henk helemaal gestoord was. Er stapte er nog een uit en keek dreigend naar Henk. Henk liep naar het tweetal toe en ging vol in de verdediging tegen de tierende brokkenpiloot. Toch kregen ze het voor elkaar rustig te worden en de schade aan beide voertuigen te bekijken. Henk had wat krassen op zijn Bullbar, de Ford zat van achter in elkaar, maar het viel behoorlijk mee. Na het invullen van het schadeformulier gingen ze weer uit elkaar, toch was Henk nog steeds pissig. Hij zou de schuld krijgen omdat hij achterop de Ford was geknald. Hoe fout die Ford ook was…
Laatst gewijzigd door Anihilation op di 25 okt 2011, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Afbeelding
wesley072
Lid
Lid

Bericht door wesley072 »

Donders spannend man!, we willen meer zien! :D
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid