Kermis Transport?!:D
Re: Kermis Transport?!:D
achja jammer,:( Bedankt voor het tijd nemen
CJIB schreef:Ik zit hier sinds 2009 op het forum en ben deze vraag nu voor de 2e keer tegen gekomen dus zoveel vraag is er naar en idd het is lastig werk om te maken maar niet onmogelijk enige punt is tijd het kost heel veel tijd om dat te maken en om dat nu voor 2 man openbaar te maken daar pas ik voor en denk niet dat er andere modelers zijn die zich hier toe geroepen voelen.
Ik denk dan ook dat deze topic wel dicht kan.
ik ben niet zo handig met trailers skinnen maar ik heb een keer door een foto van een voor achter boven en zijkant te plaatsen een trailer kunnen skinnen
-
- Lid
dat is leuk en aardig,
maar het gaat hier niet alleen om skinnen.
de trailer die hij wil, die moet nog compleet gemaakt worden. want dat aparaat bestaad nog niet.
en dat is niet zo een voudig
maar het gaat hier niet alleen om skinnen.
de trailer die hij wil, die moet nog compleet gemaakt worden. want dat aparaat bestaad nog niet.
en dat is niet zo een voudig
Denk ook Zmodeler en dat is niet het makellijkste progrm.
Wel erg jammer dat de aanhanger uit het eerste youtube filmpje (pagina 1) niet nagemaakt kan worden. Ik heb er zelfs nog gewerkt bij deze molen. Machtige middenbouwwagen is het. De Happy Spider.
Kan er ook niet d.m.v. plaatjes en knip en plakwerk iets gemaakt worden of is dat onmogelijk deze aanhanger?
Gr Bart
Kan er ook niet d.m.v. plaatjes en knip en plakwerk iets gemaakt worden of is dat onmogelijk deze aanhanger?
Gr Bart