Anihilation's verhalen

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
Littlegonzo

Re: Anihilation's columns

Bericht door Littlegonzo »

waarom doen jullie dit met een trucksimulator forum? -.-
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Ja maar er zijn toch nog andere topic's die niks te maken met trucksims?
En een blog moet toch niet altyd over die trucks te gaan, dit is weer eens wat anders...
Maar ieder zijn mening hierover, en ik stop nu met deze discussie en laat gewoon anihilation zijn ding doen ;)
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door Anihilation »

Littlegonzo schreef:waarom doen jullie dit met een trucksimulator forum? -.-
Monkeysven heeft het niet verboden, als forum moderator wil dat toch wat zeggen.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
Michael1234
Lid
Lid

Bericht door Michael1234 »

en hij stelt alleen maar een vraag, dat is ook niet verboden ;)
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

true, maar het kwam nogal negatief over.

Het is niet per se op een trucksim site. ik doe dit ook op andere fora. Dit is gewoon een van de fora die een algemene babbelzone hebben. Hier staan de blogs in. Wat ik doe is dus waar de blog sectie voor bedoeld is. Een soort eigen ruimte om creatieve uitspattingen, verhalen over trucksimulators, tekeningen, zelfgeschreven boeken, weet ik veel.

Afbeelding

Afbeelding
Littlegonzo

Bericht door Littlegonzo »

was niet negatief bedoeld, kvond alleen raar waarom dit in een persoonlijke blog
Michael1234
Lid
Lid

Bericht door Michael1234 »

Anihilation schreef:true, maar het kwam nogal negatief over.

Het is niet per se op een trucksim site. ik doe dit ook op andere fora. Dit is gewoon een van de fora die een algemene babbelzone hebben. Hier staan de blogs in. Wat ik doe is dus waar de blog sectie voor bedoeld is. Een soort eigen ruimte om creatieve uitspattingen, verhalen over trucksimulators, tekeningen, zelfgeschreven boeken, weet ik veel.
right, ik ben om.
wat je nu zei is helemaal waar
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

2e kamer = dierentuin?

Islamitische apen en bedrijfspoedels. Waar moet het naar toe met ons kabinet? Geert wilders haalde uit naar Job Cohen door hem het schoothondje, de bedrijfspoedel, van het kabinet te noemen. Wilders noemde Cohen de grote gedoger, terwijl de PVV dat zelf is. Afschuifgedrag. Cohen noemde Wilders een kleuter vanwege dit gedrag. Jolande Sap van GroenLinks kwam met een stekkerblok aanlopen, om vervolgens Wilders te laten zien hoe je de 'stekker uit het kabinet trekt'. Inkoppertje om haar mevrouw stekker te noemen, bij haar zit de stekker er blijkbaar al een tijdje niet meer in. Vervolgens, gisteravond, droeg Wilders Mark Rutte op even normaal te doen. Gisteren tijdens pauw en witteman werd dit nog uitvoerig besproken. Job Cohen was daar te gast. Onder zijn neus werd een filmpje vertoond van poedelbezitters op het binnenhof die protesteerden tegen de uitspraak dat cohen een bedrijfspoedel is. 'De vergelijking Cohen - Poedel is volledig ongepast. Een poedel is veel slimmer dan cohen', was het argument van een vrouw met een horde poedels aan een lijntje.

Wat is er in gods naam aan de hand met de politiek? Ze bestoken elkaar met grove woorden en ze lokken hevige reacties uit. Maar is dit ongepast? Is het niet gewoon modernisering van de politiek? Rutte vindt zelf dat dergelijke zaken onmogelijk te ontwijken zijn. Als je lang debateerd kan het nogal uit de hand lopen. Dan komen de SGP, CU en PvdD hun kritiek leveren met hun schriele hoeveelheid zetels en ze vragen over te gaan op de orde van de dag. Dan komt pechtold van D66 in beeld. En die man, die man uit wageningen, is de enige die in een inhoudelijk debat met Geert Wilders zijn geweld mee kan. Pechtold is de enige die neutraal kan blijven en meerdere kanten kan belichten. Hij is plotseling het onderwerp van gesprek, is te gast in verschillende tv- programma's en stijgt ineens 3 zetels in de peilingen. D66, de partij die mij de laatste tijd niet echt heeft aangesproken, heeft een boel respect bij mij afgedwongen.

Politiek saai? nee. Puinhoop? jazeker.

Afbeelding

Afbeelding
emkotrucker
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door emkotrucker »

Geert wilders is gewoon respectloos :thumbdown:
Truck sim and truck forum
Masters of the road

Afbeelding
RickVis
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door RickVis »

emkotrucker schreef:Geert wilders is gewoon respectloos :thumbdown:

Luistâh , dat vind jij ,

Geert Wilders is gewoon goed, hij staat voor zijn eigen mening en die verteld die gewoon.

Jij vind dat die respectloos is maar andere mensen niet ;)
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”