Is deze Kögel trailer wat
Of deze Wielton
Even PB
Gr Snorre
Vriendelijk verzoek kermistrailer maken
Re: Vriendelijk verzoek kermistrailer maken
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
WOW dat is snel!!! Knap gedaan en bedankt!!!!! moet ik m gewoon onder mods zetten in mijn documenten? en kan ik hem dan gelijk zien in het spel?
Echt bedankt!!! gr bart
Echt bedankt!!! gr bart
Ja documents ETS Dan mods en daar kan je hem zetten
- v8-power-v8
- Lid
- Contacteer:
zou je misschien als je hem ingame hebt een foto bij screenshots willen plaatsen (of hier) ben benieuwd hoe die is geworden
\8/
Mijne heren,
Ik heb hem gespeeld, echter bedoelde ik hem met de precieze letters en paint zoals op de foto. Bij mij geeft ie namelijk een witte trailer met kleine letters weer. Liefst ook een trailer met zeil als dat mogelijk is. Is dat mogelijk zoals op de foto? die 2e trailer op de foto in dit topic kun je ook goed gebruiken denk ik? Mvg Bart en heel erg bedankt alvast.
Ik heb hem gespeeld, echter bedoelde ik hem met de precieze letters en paint zoals op de foto. Bij mij geeft ie namelijk een witte trailer met kleine letters weer. Liefst ook een trailer met zeil als dat mogelijk is. Is dat mogelijk zoals op de foto? die 2e trailer op de foto in dit topic kun je ook goed gebruiken denk ik? Mvg Bart en heel erg bedankt alvast.
Oke had de letters groot gezet maar voorderest is hij goed?
Zal ik hem opnw onder handen nemen of liever die van snorre?
Ff gekeken heb de kogel staan. dezelfde
Zal ik hem opnw onder handen nemen of liever die van snorre?
Ff gekeken heb de kogel staan. dezelfde
Hey, Kun je die wielton pakken en dan hem exact hetzelfde maken (aan beide kanten) zoals op de foto met de letters en dat gele? Dat zou geweldig zijn! Thanx Mvg Bart
Dat zal ik aan snorre moeten vragen wil jij hier aub zeggen snorre sebasss mag hem van mij voor het skinnen hebben
Ik heb Snorre een PB gestuurd met de vraag of we de wielton mogen gebruiken. Kun je er ook 1 met de kogel maken of wordt dat teveel werk? Lukt het je denk je om m exaxt na te maken met letters en kleuren enzo? mvg Bart