Welke is leuker. gts of ets
- ajaxscaniafan
- Lid
Re: Welke is leuker. gts of ets
@xboxjah
heb jij een xbox?? oke best wel domme vraag
heb jij een xbox?? oke best wel domme vraag
- Xboxjah
- Lid
Haha, die vraag krijg ik wel meerdere keren.
Ik heb geen Xbox meer
Ik heb geen Xbox meer

Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
PlayStation (1,2 of 3)
Maar on topic
Weet iemand toevallig de slaapcode (want mij is verteld dat er een speciale code voor nodig is of niet, leg me dat eens uit)

Maar on topic
Weet iemand toevallig de slaapcode (want mij is verteld dat er een speciale code voor nodig is of niet, leg me dat eens uit)
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
- Xboxjah
- Lid
Slaapcode? Nooit van gehoord
Zo veel last heb je niet echt van de moeheidsmeter, tenminste ik dan, meestal voordat ik ga saven laat ik m eerst ff 10 uur slapen, en dan kank weer rustig verder wanneer ik wil.
Zo veel last heb je niet echt van de moeheidsmeter, tenminste ik dan, meestal voordat ik ga saven laat ik m eerst ff 10 uur slapen, en dan kank weer rustig verder wanneer ik wil.

Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
Hallo
Ik ben nieuw op het forum en allereerst even mijn complimenten voor de makers en de staf van deze site.
Na enige tijd ETS gespeeld te hebben en veel google zoeken, kom ik toch steeds hier uit.
Na veel neuzen en lezen kwam ik achter het bestaan en inhoud van GTS.
Vervolgens heb ik een 1 uur probeerversie gedownload en was direct verkocht.
Ik heb dus maar even bij een onlinewinkel een GTS besteld en ik hoop hem morgen in huis te hebben.
Mijn conclusie is dat GTS mooier is, omdat de mogenlijkheden vele malen groter zijn in mijn belevenis.
Je leeft in je eigen verhaal, daar integen bij ETS is het de nivo's halen en dat was het.
Ik ziet in GTS dus meer verhaal en leuke dingen, DUS.... ik stem op GTS
Groetjes Eddy
Ik ben nieuw op het forum en allereerst even mijn complimenten voor de makers en de staf van deze site.
Na enige tijd ETS gespeeld te hebben en veel google zoeken, kom ik toch steeds hier uit.
Na veel neuzen en lezen kwam ik achter het bestaan en inhoud van GTS.
Vervolgens heb ik een 1 uur probeerversie gedownload en was direct verkocht.
Ik heb dus maar even bij een onlinewinkel een GTS besteld en ik hoop hem morgen in huis te hebben.
Mijn conclusie is dat GTS mooier is, omdat de mogenlijkheden vele malen groter zijn in mijn belevenis.
Je leeft in je eigen verhaal, daar integen bij ETS is het de nivo's halen en dat was het.
Ik ziet in GTS dus meer verhaal en leuke dingen, DUS.... ik stem op GTS
Groetjes Eddy
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ja ook ik stem op gts. Als eerste trekt Duitsland me meer dan andere landen om in een spel te rijden (autobahn en steden), dit is natuurlijk persoonlijk.
Daarnaast vind ik gts er net even iets completer uitzien dan ets. De carrière is uitgebreider en verhalender zoals Eddy1971 al zei en het zijn meer steden op een kleiner gebied waardoor het toch iets meer de realiteit benaderd met afstanden en bewegwijzering.
Maar ik moet zeggen dat het allebei vermakelijke spellen blijven!
Daarnaast vind ik gts er net even iets completer uitzien dan ets. De carrière is uitgebreider en verhalender zoals Eddy1971 al zei en het zijn meer steden op een kleiner gebied waardoor het toch iets meer de realiteit benaderd met afstanden en bewegwijzering.
Maar ik moet zeggen dat het allebei vermakelijke spellen blijven!

@Jom, mee eens,
Heb hem nu geinstaleerd en uitvoerig mee aan het spelen geweest.
Zeker weten GTS
Maar ETS is ook mooi om mee te beginnen
Heb hem nu geinstaleerd en uitvoerig mee aan het spelen geweest.
Zeker weten GTS

Maar ETS is ook mooi om mee te beginnen