achter de schermen bij ts.nl
- ajaxscaniafan
- Lid
Re: achter de schermen bij ts.nl
ja maar dat moet je ook af en toe kijken en zodra er iets nieuws is staat het nog binnen 3 minuten op ts.nl denk ik
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Haha, nou dat nog net niet, maar we proberen er inderdaad zo snel mogelijk bij te zijn
- ajaxscaniafan
- Lid
ja weet ook wel dat het niet binnen 3 minuten er staat xD maar het staat er zo snel mogelijk op
en ff een vraag : ik weet dat zelf niet maar wie is nou de officele oprichter van ts.nl ?
en ff een vraag : ik weet dat zelf niet maar wie is nou de officele oprichter van ts.nl ?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat is ons erelid Erik
Die is er 2/3 jaar terug mee begonnen;)
Die is er 2/3 jaar terug mee begonnen;)
- ajaxscaniafan
- Lid
oke dus hij heeft heel ts.nl op gericht in zijn uppie ? of ook met meerdere?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Samen met Erwin en Cix destijds
Ze hebben zeker hun best gedaan, trucksimulators.nl is zowat gegroeid tot 1 van de grootste nederlandstalige truckfora. Duimpje omhoog
Hebben jullie steeds toestemming voor al die fotos te plaatsen enzo? Ik kan niet geloven dat scs ze gewoon vrijgeeft
Hebben jullie steeds toestemming voor al die fotos te plaatsen enzo? Ik kan niet geloven dat scs ze gewoon vrijgeeft
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zekerzeker
Jah, dat is een manier van SCS om met hun fans en -uiteindelijke- gebruikers te communiceren
Jah, dat is een manier van SCS om met hun fans en -uiteindelijke- gebruikers te communiceren
Hebben jullie veel werk achter de schermen? Ik bedoel met organiseren, permisies zetten, updaten, noem maar op....?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Tsjah... tis maar net wat je veel werk vindt
Ik denk dat alles in de gaten houden nog wel de meeste tijd kost.
1x in de zoveel tijd een vergadering die in de regel eigenlijk altijd langer dan 1 uur/ anderhalf uur duurt
Voor de rest zijn het wat de kleine dingetjes met forumupdates bijhouden, nieuwsberichten plaatsen, die alles bij elkaar opgeteld ook een groot gedeelte van de tijd innemen
Ik denk dat alles in de gaten houden nog wel de meeste tijd kost.
1x in de zoveel tijd een vergadering die in de regel eigenlijk altijd langer dan 1 uur/ anderhalf uur duurt
Voor de rest zijn het wat de kleine dingetjes met forumupdates bijhouden, nieuwsberichten plaatsen, die alles bij elkaar opgeteld ook een groot gedeelte van de tijd innemen