Hallo,
Ik heb iets gedownload van eurotrucksimulator.com.
als ik truck simulator open, komt in beeld of ik het wil kopen, maar dat wil ik helemaal niet!
Wie kan mij helpen
ETS Rijder
Hoe kun je truck simulator herinstaleren als je geen cd hebt
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Hoe kun je truck simulator herinstaleren als je geen cd hebt
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Hoe kun je truck simulator herinstaleren als je geen cd hebt
Sorry voor de dubbelpost!
Link:http://www.eurotrucksimulator.com/update.php
Dit heb ik gedownload, wat boven aan staat, dit was niet mijn bedoeling, heb er perongeluk op geklikt zinder dat ik er wat van wist, en toen starte ik truck simulator weer op en na een uur kwam dat ding in beeld 'gratis versie verlopen' en nu moet ik eerst een nieuwe kopen!! wil ik niet
ETS Rijder
sorry voor de dubbelpost
Link:http://www.eurotrucksimulator.com/update.php
Dit heb ik gedownload, wat boven aan staat, dit was niet mijn bedoeling, heb er perongeluk op geklikt zinder dat ik er wat van wist, en toen starte ik truck simulator weer op en na een uur kwam dat ding in beeld 'gratis versie verlopen' en nu moet ik eerst een nieuwe kopen!! wil ik niet
ETS Rijder
sorry voor de dubbelpost
Je hebt de Demo geinstalleerd. En als je daarvoor al Euro Truck Simulator LEGAAL gekocht hebt;
Oftewel -> Druk op "Already Paid" -> Hierna opent je webbrowser en je word geleid door de procedure om je ETS opnieuw te activeren met jou gekochte activatie code. (Die heb je in een mail ontvangen tijdens de aankoop tijdens online kopen).Re-install Euro Truck Simulator, and when the dialog comes up offering you to buy the demo, instead of entering your credit card details just click the link Already paid? Click here. A browser window will pop up and you will be guided through the procedure of entering the activation code. Euro Truck Simulator will be switched to full version again, for free.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
He cix,
ik heb een cdrom gekregen van mijn vriend, die heeft hem van internet gedownload!!
Ik heb daarom ook geen code!!!
Maar hoe kom je dan weer aan een nieuw spel als je geen code of wat dan nog maar hebt????
Maar als ik ets van de pc verwijder, dan ga ik 1.2 downloaden, en dan kan ik spelen?? of niet
PLEASE HELP ME!!!!!!!
ETS Rijder
ik heb een cdrom gekregen van mijn vriend, die heeft hem van internet gedownload!!
Ik heb daarom ook geen code!!!
Maar hoe kom je dan weer aan een nieuw spel als je geen code of wat dan nog maar hebt????
Maar als ik ets van de pc verwijder, dan ga ik 1.2 downloaden, en dan kan ik spelen?? of niet
PLEASE HELP ME!!!!!!!
ETS Rijder
Illegaal=Geen Ondersteuning
Slotje
Slotje