heey als ik de money cheat doe dan moet je devolper ofso en control ofso moet je op 1 zetten maar dat heb ik gedaan ik start spel op en dan druk je op ` en dat doet ie het niet gaa je weer terug waar je alles kan veranderen en dann staat dat ie op 0 staat en ja ik heb opgeslagen
maaar wie weet hoe dat komt of kan verhelpen
bedankt alvast greeetsz
money cheat
Re: money cheat
minicon van 0 naar 1
devloper van 0 naar 1
console van 0 naar 1
dan doet hij het.
devloper van 0 naar 1
console van 0 naar 1
dan doet hij het.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
aah dankjewel thanks
heey ik heb het net geprobeert maar hij doet het nog steeds niet ik heb devoloper mincon en console op 1 gezet maar als ik het spel opstart gaat hij weer op 0 hoe kan dit ? ik snap er niets meer van
Cheats
Om de Cheat codes te gebruiken, moet je eerst je console kunnen openen. Open je "\My Documents\Euro Truck Simulator\config.cfg" Bestand met Notepad. En doe als volgt:
Verander:
uset g_console "0"
naar
uset g_console "1"
en
uset g_developer "0"
naar
uset g_developer "1"
Dat is toch het enige wat je moet doen ???
Om de Cheat codes te gebruiken, moet je eerst je console kunnen openen. Open je "\My Documents\Euro Truck Simulator\config.cfg" Bestand met Notepad. En doe als volgt:
Verander:
uset g_console "0"
naar
uset g_console "1"
en
uset g_developer "0"
naar
uset g_developer "1"
Dat is toch het enige wat je moet doen ???
jah maar dat heb ik zovaak gedaan en die andere zegt dat in mincon ofso ook moest doen maar dan gaat alles weer op 0 als ik in het spel zet echt **** maarjah ben al ver zonder cheats dus :)ik moet er nog 3