G.Kamminga Internationaal Transport
Re: Concorda's Workshop
ik kan verkeerd zijn hoor maar is dit niet de ex-truck van Yoeri ? Die voorloper 4 Serie ?
- Scaniaboyy8
- Lid
Ik zie het hele probleem niet. Geen een truck is van Yoeri, omdat ze niet door hem gemaakt maar geremod zijn. En GJ kennende, verbouwt hij hem toch behoorlijk, zodat er weinig van te zien is, maar wat is mis om een remod van Yoeri als base te pakken? Absoluut niet aanvallend, maar ik snap je opmerking niet. 

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik heb er zelf wel problemen mee Wesley die 4 serie heb ik namelijk niet online gezet maar is online gezet door ene robke zonder mijn toestemmingScaniaboyy8 schreef:Ik zie het hele probleem niet. Geen een truck is van Yoeri, omdat ze niet door hem gemaakt maar geremod zijn. En GJ kennende, verbouwt hij hem toch behoorlijk, zodat er weinig van te zien is, maar wat is mis om een remod van Yoeri als base te pakken? Absoluut niet aanvallend, maar ik snap je opmerking niet.

- Scaniaboyy8
- Lid
Ja oké, maar dat doet er toch niet echt toe in deze situatie? En ik vind het lullig, maar zo zie je maar dat niet iedereen is wie je denkt.
Als je iets ECHT voor jezelf wil houden, gewoon aan niemand geven.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Daar heb je gelijk in man, vind het ook verder niet super erg tis Gj maar en die maakt er vast wel weer wat mooi's van!Scaniaboyy8 schreef:Ja oké, maar dat doet er toch niet echt toe in deze situatie? En ik vind het lullig, maar zo zie je maar dat niet iedereen is wie je denkt.Als je iets ECHT voor jezelf wil houden, gewoon aan niemand geven.

zal ff kijken of ik ets zelf uberhaupt aan de praat krijg al zet ik 1 mod in me map me ets spaces alweer gelijk 

me magnum int

iemand zie hang eens een bullbar in je truck XD

voor mekaar buur

iemand zie hang eens een bullbar in je truck XD

voor mekaar buur

Gaaf man!
super dik gj en die bullbar moet je er gwn weer uithalen xD 

een panoramadak is toch maar een raam waar je nie doorheen ken kijken omda je op de weg moet lette..